Laitetaanpa galluppia: Mitä teillä syötiin illalliseksi tänään?

Vierailija

Minä paistoin omatekemää pizzaa ja hyvin uppose, kaksivuotiaskin innoissaan ei malttanut odottaa sen paistumista, ja söi ison palan. Jälkkäriksi jäätelöä.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

-Muussia

-Nakkikastiketta

-Tomaatin lohkoja + kurkkukuutioita

-Juomana piimää

-Tummaa leipää ja sen päälle juustoa ja leikkelettä + kurkkua

-Jälkkäriksi jätskiä

Vierailija

Kanakastiketta limellä ja kookoksella, uusia perunoita ja jälkkäriksi viinirypäleitä.

Kuulostaa juu epäterveelliseltä, mutta esim. eilen syötiin salaattia lounaaksi ja illemmalla makaroonilaatikkoa ison rehuvuoren kanssa :D.

Vierailija

joka meillä syötiin vähän myöhemmin tänään. Päivällinen minusta on siinä viiden maissa, illallinen on myöhemmällä. Iltapala on pikkusyötävä ennen nukkumaanmenoa, eikö... :)

Vierailija

kun ei oltu ruoka aikaan kotona, munkkia ja dominokeksejä ja ku tultiin kotiin niin eihän lapset sisälle tulleet vaan painuivat ulos, nyt ko tulivat sisään niin syövät jäätelöä, hyi mua, tiedän olen huono äiti, miten mä voin antaa niiden elää herkuilla

Ja lapset ovat tosi hoikkia, ettei ainakaan painossa näy ja sitten hampaatkin ovat ihan terveet

Vierailija

Lainaus:

kun ei oltu ruoka aikaan kotona, munkkia ja dominokeksejä ja ku tultiin kotiin niin eihän lapset sisälle tulleet vaan painuivat ulos, nyt ko tulivat sisään niin syövät jäätelöä, hyi mua, tiedän olen huono äiti, miten mä voin antaa niiden elää herkuilla

Ja lapset ovat tosi hoikkia, ettei ainakaan painossa näy ja sitten hampaatkin ovat ihan terveet

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat