Herranjestas miten paljon LIHAVIA

Vierailija

oli tänään uimahallissa..Olimme siellä päivällä, joten paikalla oli kotiäitejä lapsineen. Miksi niin monet ovat nykyään lihavia? En puhu mistään pyöreydestä, vaan amerikkalaistyyppisestä vaikea-saada-uimapuku-päälle-kumartumalla- tyyppisestä ISOSTA lihavuudesta.

Itse olen normaali mutta tunsin itseni todella hoikaksi uimahallin saunassa! Ottakaa herranjestas järki käteen, lihavuus on epäterveellistä!!

Kommentit (9)

Vierailija

Lainaus:

mikä ihme saa naisen venymään sellaisiin mittoihin.

.

Jospa kerron itseni esimerkkinä. Minä sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen, masennuslääkkeen ansiosta lihoin 47-kiloisesta 83-kiloiseksi 2 vuodessa. Minä olin tänään lapseni kanssa uimahallissa, tosin kiloja enää 77. Taisin nähdä sinut. Olit riuku, mutta mahasi oli löllö raskausarpinen kengurunpussi.

Vierailija

Aika samoissa mennään painoindeksin mukaan. Yritä olla välittämättä ihmisten katseista ja mahdollisista ajatuksista. Suljet heidät kaikki pois mielestäsi kun olet kuntoilemassa! Vaikka helppohan se on sanoa..

Itse en salille enkä jumppatunneille pysty menemään, ei vaan kantti kestä. Käynkin sitten kävelemässä ja jumppaan kotona.

T. 3

Vierailija

On hullu ajatus, että uimahallissa saisi käydä vain laihat, ja lihavien joko pitäisi pysyä poissa tai laihduttaa itsensä jossain metsän pimennossa, jossa et pääse heitä näkemään.

Vierailija

Mistä tiedät että olivat kotiäitejä? Näkeekö sen jostain? Minä ainakin käyn lasten kanssa hyvin usein viikolla aamupäivällä uima-hallissa ja sieltä sitten iltavuoroon. Kotiäitiä en ole nähnytkään... :)

Vierailija

mutta huomaan, että jopa mun on erittäin vaikea löytää itselleni sopivia urheiluvaatteita, mites sitten jos on huomattavan pullea?

Eli onko tarkoitus ettei lihavat urheile, koska vaatteita ei saa?

Vierailija

Ja todella tankki. Paha masennus 3 vuotta sitten ja perheenjäsenen menettäminen kostautuivat vuosia jatkuneena suklaansyömisenä. :/ En halua puolustella itseäni, mutta mikään muu ei mennyt alas kuin se suklaa pahimmassa vaiheessa.

Nyt olen aloittanut kuntoilun ja tekee mieli itkeä; kuntosalilla kaikki tuijottavat kun huhkin että jaksaisin juoksumatolla edes vartin reipasta kävelyä ja tunneilla en taivu yhteenkään asentoon. Noloa ja turhauttavaa!!

Uimista harrastin lapsena, mutta enää en uskalla halliin mennä. Kroppani on vastenmielinen näky läskien ja sellujen takia. Lisäksi olen raskausarpien peitossa (olkapäistä nilkkoihin) enkä kehtaa olla vähäpukeinen missään :(.

Vierailija

vaikea-saada-uimapuku-päälle-kumartumalla- tyyppisestä, siis vaikea saada uimapuku päälle kumartumalla? Siis kumartumattako ne laiheliinit saa uikkiksen päälle?

Vierailija

Kun mitä tahansa yritätä, käyt uimassa tai edes KÄVELEMÄSSÄ ulkona, prkle, niin heti on joku kommentoimassa, että voi herranjestas..

Vierailija

olin vaan yllättynyt että lihavia on jotenkin..paljon. Kuka mistäkin syystä, mutta ihan IMHO en usko että heitä ennen oli niin paljon.

Hienoa että käyvät uimassa mutta silti, mikä ihme saa naisen venymään sellaisiin mittoihin.

Oikeasti- siellä oli MONTA tosi tosi lihavaa, ei mitään pullukoita. Eikä mikään painonvartijoiden kokoontuminen koska olivat ihan itsekseen tai lasten kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat