SUKUPUOLITAUTI??? Menee yöunekkin

Vierailija

Jos ei oo mitään järkevää vastattavaa nii älä vaivaudu vastaan ollenkaan, kiits.

Alotetaan siit että mä oon ihan aikuinen ihminen.

Eilen huomasin alapäässä herneen kokosen kipeen paukuran. se on siinä pienten häpyhuulien yläpuolella. tää ei ollu eka kerta kun sellanen on. kaksi kertaa on ollu aikasemminkin. ajattelin vaan et se on jostain tullu hanakutumasta tms. mut nyt kun jälleen tuli niin pakko jo huolestua.

Jes, jes lääkäri on kova sana, mut nyt en mee yhden näpyn takia kun on menkatkin. on lääkärit nähny kaikkee kyl mä sen tiiän mutta odotan kun menkat loppuu..

Sukupuolitauti tuli ekana mieleen, mut mistäköhänä sellasen olis saanu? oon ollu vakituisessa suhteessa jo pitkälti toistakymmentä vuotta. väitän ettei mies oo käyny vieraissa ja __ jos onkin __ niin en tiiä kuinka se olis muhun voinut tarttua. Meil oli yli puolen vuoden täydellinen selibaatti ja kortsua on käytetty jo kohta kolme vuotta.

ei kukaan voi näkemättä varmaa sanoa mut lähinnä kai tää oli tällänen avautuminen.

Kommentit (15)

Vierailija

mutta siinä näpyt on tunnistettavissa, on sellaisia kukkakaalin näköisiä rosoisia ei ollenkaan finnin näköisiä.

Herpes taas voi toki kait olla, mutta onko sinulla juuri ollut huuliherpestä? Sillä sehän voi toki tarttua alapään limakalvoillekin. Jos ei ole lähiaikoina ollut, niin kallistuisin enemmän sen finnin puoleen.

Minulla ollut sisemmissä häppäreissä ulkopinnalla finnejä. Ne on tosi kipeitä, mutta jos saat sellaisen puhkaistua, sieltä tulee ihan talitöhnää.

Vierailija

eli kyseessä on tulehtunut, tukkeutunut talirauhanen tai karvatupen tulehdus. Ihan on yleinen naisilla eikä mitenkään vaarallista. Älä näperöi sitä. Suihkuttele usein vedellä. Jos alkaa kasvamaan kovin isoksi ja kipeytyy vielä enemmän, voi olla tarpeen antibiootti (lääkäriltä). Myös apteekista saatavaa Bacibakt-voidetta voit käyttää sen päällä, tosin menee varmasti ohi muutenkin. Ja ihan samasta syystä kuin finnejä tulee kasvoihin aina vain uudestaan ja uudestaan niin tulee myös alapäähän.

Vierailija

miepä jään vielä päiväksi pariki ootteleen ja jos tulevaisuudessa viel ilmestyy niin sit viimestään varaan gynelle ajan.

aurinkoista viikonloppua *-*

Vierailija

se miks tuli mieleen sukupuolitauti on kun samantyyppinen näppy tai mikskä sitä kuvais, on toistunu.

En mä mitään neekerisankkeria ajatellu vaan ehkä ainoana tuli mieleen kondylooma. sitä villiä nuoruutta en oo kokenu, mutta ei mieheni oo eka jonka kanssa seksiä on harrastettu eikä valitettavsti ainoa kenen kanssa ilman kortsua oon ollut. Vaikka pari edellistä suhdetta olikin ns. vakisuhteita niin onhan silti kumppanilla voinut olla kondylooma ellen väärin ymmärrä.

Ja jos oikein oon ymmärtäny niin kondylooma voi olla "piilevänä" aj jossain tetyssä tilanteessa aktivoitua. kuten myös herpes.

voisko noin "sisällä" olla finni? siis se ei oo ulommassa häpyhuulessa. siinä mulla on ollu joskus finni ja sekin oli kipee. tota mikä nyt on ei voi aatellakaan puristaa hyvä kun pesulla voin käydä

Vierailija

Mä sanon näkemättä että se on finni tms talirauhanen, puristapas jonkun ajan päästä niin saat pois sen ellei taas kuivu itsestään niinku ne sun aiemmat samanlaiset :)

Vierailija

Voi niitä sielläkin olla. Ei kuulosta miltään sp-taudilta, mutta miksi sellainen tulee sulle edes mieleen kun teidän suhteen tausta on tuo? Epäiletkö kuitenkin miestäsi tai omaa "nuoruuttasi"?

Vierailija

Jos siten oottelen ja katon onko kadonnu kun menkat on loppunu. jollei niin onhan se lääkäriin mentävä.

Nyppy on ihan klitoriksen vieressä ja aikasempi oli emättimen suulla ja yksi oli pienemmässä (tai siemmässä) häpyhuulessa aika lähellä emättimen suuta.

eihän noi kai veskistä tartu mutta joka vessakäynnin jälkeen desifioin pyntyn reunan ja kädet ettei vaan lapsiin tarttuis.

miehellä on oma veski.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat