Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (66)

Täällä mukana ja painonvartoissa. Jos saan jossain välissä sen liikunpistevihkon, niin infoilen sitten.En millään pysty syömään kaikkia pisteitä, mikä ei ole ihan hyvä. Ruokaa menee sellaset 14pisteellä, kun pitäs saaha 19 menemään.

Lähtöpaino siis painonvartioissa (iltapaino kaikenlisäksi) 68.5kg

pituus 163.5

tavoite 6.4.2007 mennessä 60kg. =)

Voisko tehä viikolle useamman pinon? Nopeampi aina lukasta viestejä kun harvoin pääsen koneelle..esim alkuviikko ja loppuviikko?

Uusi viikko alkaa taas .. hienoa naiset, hyvin menee!!

Tuulia

Eka päivä takana ja voi että tää päivä on ollut vaikee. Meille jäi uudesta vuodesta karkkia ja taffeleita jäljelle ja kyllä tekee tiukkaa etten napostele niitä tai ylipäätänsä mitään. Mulla on kaksi pientä lasta joten on vähän vaikee saada järjestettyä lenkkeily aikaa. Tuntuu että on tosi vaikea löytää edes itselle rauhallinen ruokahetki. Ajattelin aluksi alkaa laskea painareitten mukaan pisteitä että pääsisin taas vähän jyvälle kuinka paljon sitä saa syödä päivässä. Tiputettavaa riittää niin paljon että masentaa jo valmiiksi. En ole ikinä painanut näin paljoa vaikka ylipainoa onkin ollut aikaisemminkin. Lähtöpaino mulla on huikeat 94.8. Lopullinen tavoitepaino on 67kg. Jos saan kesäksi pois 10-15 kiloa niin olen tyytyväinen.

Ai niin mies yritti tilata mulle kanssa sitä painareitten cd:tä mutta ilmoittivat että se on loppu. Tilattiin kuitenkin 4viikon kirjekurssi vai miksi sitä sanotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Allina: Ei se mitään, pitää yrittää kehittää siihen vaan joku pisteluku tai sitten ei mitään, tulis vaan liikuttua ilman että syö niitä pisteitä.

Nyt on sitten viis päivää kovasti yritetty laskea pisteitä ja syödä vähemmän. Huomenna onyhdet synttärit, jolloin annan kyllä itselle luvan syödä herkkuja tietyissä rajoissa. Pakko joskus saada herkutella :) Ei mulle tästä tuu ainakaan mitään.

Olisko ideaa, jos vaikka tehtäis joku lista missä olis esim. kaikkien nikit, jotta tiedettäis vähän ketä kaikkia on mukana ja millanen porukka meitä tässä yhdessä tsempataan toisia? Ehkäpä jotain muutakin tietoa..

Sain tänään miehenkin syömään kevyemmin, tuli hyvä mieli :) On se helpompaa jos muutkin perheenjäsenet on mukana eikä ainakaan mässää mitään herkkua mun nokan edessä. Eiköhän näillä eteenpäin päästä..

-Sara-Maria

eli mun pitäis saada vielä -10kg kesään mennessä

esittelyä sen verran että olen 30v yhden ihanan 1v9kk pojan äiti, lisäksi perheeseen kuuluu aviomies. espoossa asutaan. raskasukiloja tässä edelleen sulatellaan ja nyt muutamaa jouluna tullutta.

työn ja perheen hoitaminen on saanut liikunnan ihan minimiin mut nyt pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa taas liikkua. mä tykkään uimisesta ja yritän käydä 2-3 kertaa viikossa.

ainiin paikkareiden pistetitä lasken mutta en käy missän tapaamisissa. miehen työvuorot on niin epäsäännölliset että mitään tollasta vaki aikaa olis mahdoton noudattaa. ja muutenkin pinoudun mielummin tänne :) täällä kuitenkin joutuu vastuuseen tekosistaan ja hyvä niin si kehtaa tulla jos repsahtaa pahasti...

paino nyt 1.1.07 82,8kg

pituus 171cm

tavoite paino 65-70kg (heinäkuun alussa kun on hyvän ystävän häät)

no niin tsemppiä kaikille matkaan...

matka kohti ekaa -5kg alkakoon ja palkintona siitä on hemmottelupäivä hierojalla :)

Mukavaa kun ryhmä on näin iso! Vuoden mittaa se pienenee, koettu on ;)

Viime vuoden aikana pudotin toisen porukan mukana 7kg, ja jouluna sain takaisin kilon ;) joten nyt jatketaan taas..!

Tilanne nyt:

pituus: 167cm

paino: 72kg

tavoite: 67-68kg

Tsemppiä kaikille!

Löysinkin vanhemman pistevihon ja siellä oli lueteltu nuita liikuntapisteitä eli siinä ratsastuksesta menee näin:

15min 30min

käynti 1 2

ravi 1,5 3

laukka 2 4

Laittauduin tähän porukkaan muutaman päivä sitten eli jokunen päivä uutta elämää takana.Herkkuihin en ole sortunut,vaikkakin vaikeaa on, kun omille lapsosille jotain hyvää välillä antaa.Lauantaisin aion pitää rehellisen herkkupäivän,muuten tämä ei tule onnistumaan.Tällälailla oon ainakin joskus aikaisemmin saanut laihdutettua.Kun vaan saan itteni pidettyä aisoissa sitten herkkupäivän jälkeen,etten innostu ahmimaan jäljelle jääneitä herkkuja enää sunnuntaina.

Mutta nyt on kyllä sellainen vahva olo,että pystyn tähän.Viisivuotias tyttöni ihmetteli,kun äiti ei ottanut jäätelöä lasten kanssa.Minä kerroin,että äiti vähän keventää,että mahtuu entisiin housuihin.Tyttö katso vähän aikaa ja tokasi,että saat kyllä häippästä tästä talosta,jos alat laihduttamaan.Olen kuulemma hyvä tällaisena.Ihania nuo lapset!

Lähtöpainolla 78,3 kg. Tavoite n. 70 kg, aluksi.

Ajattelin keventää ruuassa ja liikkua enemmän (lenkkeillen työmatkat, vapaapäivillä sauvakävelyä).

Tännehän oli tullut jo paljon tekstiä. Oma urakkani alkoi myöskin 2.1, eli eilen. Olemme tosin loppiaiseen asti anopin luona, joten enodottele mitään älyttömiä tuloksia tältä viikolta. (VArsinkin kun täällä oli odottamassa pussilinen paketteja, joista useasta löytyi makeaa....)

Eilen kävin puntarissa ennen reissuunlähtöä, aloitetaan luvuista: 162cm, 72,5kg, huoh!

Tällä viikolla on tavotteina yrittää kieltäytyä edes joka toisesta kahvipullasta ja reippailla ulkona. Kävelysauvat pakkasin mukaan reissuun ja olenkin juuri lähdössä kävelylle.

En varmaan kirjoittele paljon tällä viikolla, mutta palaan tiiviimmin, kun olemme taas kotona. Punnituspäiväni on maanantai, mitenkäs sen " painopinmoutumisen" kanssa päätettiin?

p.s: Hauska nähdä " tuttuja" täällä, olen seurannut kirjoitteluja odotus ja vauva puolella ja bongannut sinut " loka06" :n sieltä, itse en saanut koskaan aikaiseksi kirjauduttua sinne. Minulla on 12.10 syntynyt vauveli täysimetyksellä, eli suht. rauhallisesti aloittelen tätä laihdutusta.

lurpsakka

enkä vielä ole sortunut :) vaikka nyt on sellainen olo että en kyllä luovuta vaikka mikä olisi! Makeanhimoon suosittelen carte d' or kevyt jäätelöitä,löytyy ainakin mansikkaa ja suklaata(toimii mulla suklaanhimoon),alle 5% rasvaa ja painareiden pisteitä vain 1,5p/1dl..joten illaksi jos säästää pisteitä niin helposti voi herkutella pari desiä jäätelöä.Mulla ainakin pahin syömishimo iskee aina illalla.

Punnituspäiväksi voisin ottaa tiistain ku sillon aloitin.Tulee kyllä käytyä melkein päivittäin puntarissa ihan uteliaisuudesta mutta virallisesti siis aina se tiistai.

Mulla on toi lenkille lähtö aina hirveen vaikeeta(laiska!),joten päätin että ensi viikolla haen kuukauden kortin spinningiin niin ainakin tulee jotain tehtyä :)

Tsemppiä kaikille!

Mäkin olen nyt vihdoinkin ihan oikeasti päättänyt päästä ylipainosta eroon. Suunnitelmia ja yrityksenpoikasia on ollut ennenkin, mutta nyt aion onnistua! Mua huolestuttaa terveyteni; polvet naksuu ja diabetes uhkaa. Aikaisemmin motivaationani on ollut ulkonäkö, ja motivaatio ei ilmeisesti todellakaan ole riittänyt kun mitään ei ole tapahtunut.

Aloitan tänään Painonvartijoissa, ja aion käydä siellä ryhmässä joka viikko. 8 vuotta sitten onnistuin Painonvartijoiden avulla laihduttamaan 10 kiloa, mutta ne ovat nyt tullee korkojen kera takaisin. Ominpäin ohjeita noudattaen en ole onnistunut laihduttaan kiloakaan, joten kait se on pakko sinne ryhmään mennä. Ehkä se maksaminen jotenkin vaikka motivoisikin...

Mun suurin paheeni on suklaa, jota olen syönyt päivittäin huikeita määriä. Sen pois jättäminen lieneekin kaikkein vaikeinta. Mites muutte hillitsette makean nälkäänne? Silloin kun tekee mieli nimenomaan suklaata niin mikään appelsiini tms. ei kyllä sitä korvaa. Mä olen nyt eilisen ja tämänpäivän ollut silkalla tahdonvoimalla ilman suklaata vaikka sitä kaapissa onkin.

Tässä mun mitat:

Pituus 158 cm

Paino nyt 78 kg

Tavoite aluksi 69, ja sitten lopulta vähintään 63 (eli normaalipaino)

Oli muuten mukava sattuma, että täällä on aika moni samoissa mitoissa - eli meitä ' pieniä ja pyöreitä' on sitten useampikin ;).

Tsemppiä kaikille!

Täällä löyty niin tuttua myös ittestäni ja hienoo että muitakin pistelaskijoita niin voipi saada vaikka jotain kivoja vinkkejä.

ittestäni sen verran et syksyllä räsähti 30 täyteen ja tenavia on siunaantunut 3 ja kiloja sen mukana n.30kg että tavotetta olis...

Veto on löyty ja toukukuun loppuun 10kg olis oltava pois ja mielemmin enemmän niin ei tarvi itte jännitellä.

Lähtö lukemat oli 1.1.07

pituutta 160cm ja paino huimat 86kg

*pari päivää menty pisteillä ihan helposti oltu kyllä vapaalla joten helppo alotus. huomenna töihin ja alku kidutksiin ja tapojen muutoksiin et ei eksy ranskalaiset tähän napaan.

Eli kirjoittelin syksyn ajan tuossa Jouluksi kuntoon- pinossa, ja siellä sainkin painoa pudotettua reilut 8kg. Vielä olisi reilu kymmenen kiloa jäljellä, joten matka jatkuu... Joulu ja uusi vuosi on varmasti tuoneet kiloja takisin. Perjantaina ilmoitan mittani, ja siitä se sitten taas lähtee, toivottavasti!

Kyllä on paksu olo kun on herkutellut ihan liikaa! Tässä muutaman päivän sulattelen, ja tulen sitten ilmottautumaan uudestaan. Kiva kun on näin iso porukka, pysyisi vaan isona sinne kesään asti. Tsemppiä kaikille!

=)Tintttu

piti tulla vastaileen että en mä nyt sanois ton esittelypinon tekemisen olevan hallussa, mutta myös musta olis kivaa kun tietäis ketä kaikkia on mukana. Toki voin yrittää sellasta väsäillä mikäli vaan porukalla on siihen kiinnostusta ja saadaan sovittua mitä siihen mukaaan otetaan. Takuuta onnistumisesta ei ole :)

ihan ok on lähteny käyntiin. pisteet on pysyny, mutta on kyllä olli nälkäkin kun tottui tuohon mässäämiseen. no onneks teen ja veden juonti auttaa.

karkkilakon tein maanantaina ja päätin että ei yhtäkään ainakaan viikkoon ja on muuten olu todella vaikeaa pitää se. koko ajan päässä on pien ääni joka sanoo et ei se yks mitään haittaa. vaikeammaksi asian tekee se että kotona on edelleen yllin kyllin joulun jämiä samoin töissä on kaapit pullollaan herrkkuja. sitten ajatteli että on se sitten kumma ettei aikuinen ihminen muka pysy olemaan ilman karkkia yhtä päivää!!!!ja sain pidettyä sen päivän ja nää 2 seuraavaakin. äkkiä sitä näköjään sokeriin addikktoituu ja on vaikea päästä irti. no mutta päivä kerrallaan :) onneks on noi light limsat niillä mä selviän vaikka eivät kovin tereellisä olekkaan.

tsemppiä vaan kaikille, alku on aina se hankalin

ja nyt hakemaan poika tarhasta kotio.

M

Nyt kyllä tuli mitta täyteen kaiken tän joulumässäilyn jälkeen. Tarkistin vielä puntarista ne maagiset numerot ja voi ihanuutta, 93,5 kiloahan se sieltä pamahti. Olen lähes koko elämäni (ikä 22v) " kamppaillut" kilojen kanssa ja nyt tämän kuopuksen myötä olen taas hurjissa lukemissa. Esikoisen jälkeen laihdutin n.20 kiloa ja kyllä nyt kaiholla katsoo niitä kuvia :)

Mutta nyt siis ajattelin ottaa itseäni niskaläskeistä kiinni ja aloittaa matkan kohti hoikempaa loppuelämää :) Pistevihkoset odottavat kaapissa ja kun tässä nyt muutaman kilon saa pois (oloa paremmaksi) niin sitten aloitan spinning-ja steppitunnit. Joten jos mukaan huolitte niin tämmöinen tsemppi porukka olisi tosi hyvä lisäpotku :)

Näistä lukemista lähden:

Paino:93,5kg

Pituus:177cm

..ja näihin toivottavasti pääsen:

kesäkuun alkuun mennessä:alle 85kg

joskus sitten: 70kg ja saa mennä allekkin

Minulla kiloja kertyi reippaasti raskauden myötä ja päätin nyt ruveta karistamaan kiloja pois, imetyksellä ei tunnu lähtevän, ainakaan vielä ei synnytyksen jälkeen juuri muutosta. Vauva tulee kolme kuukautta puolen kuun paikkeilla, nyt tammikuussa. Ensin ajattelin ruveta laskemaan pisteitä oma-aloitteisesti, mutta jotta tuloksia varmemmin syntyy, aloitin eilen Painonvartijoiden ryhmässä. Tulee lipsuttua ehkä vähemmän =) Kyllä vähän harmittaa maksaa viikkomaksua, mutta eikähän tämän myötä synny tulosta. Imetyspisteillä saa syödäkin valtavasti..

2.1. 07 lähtötilanne:

Pituus: 170 cm

Paino nyt: 81,7 kg

Tavoitteena 63-65 kg, katsotaa se myöhemmin tarkemmin. Punnitus aina tiistaisin minulla.

Loka06

Nyt on pakko aloittaa kilojen pois kartuttaminen. Tänään lukemat olivat:

Pituus 168 cm

Paino tänään 87,4 kg tästä on hyvä lähteä ja suunta alaspäin!!

Tavoite 70 kg

Tarkoitus olisi päästä nyt aluksi alle 80 rajapyykin ja sitten uudella innolla lisää.

Tänään on tuntunut intoa olevan ainakin syömisten katsomisessa. Mitään liikuntaa en ole päässyt tekemään. Palasin töihin äitiysloman jälkeen just tänään ja vähän alku kangertelee kaiken kanssa. Tyttö on nyt 10 kk ja paino raskauden jälkeen ei ole paljon laskenut. Toissa keväänä ennen odotusta paino oli 73 kg, eli huimasti alempana kuin nyt.

Tsemppiä kaikille

Kyseilit olenko englannissa. Kylla ma olen britaniassa tarkemmin ottaen Walesissa.

Tosin huomenna tulemme pidennetylle viikonloppu lomalle Suomeen, hautajaisten merkeissa. Joten ei ihan huvimatka.

Tanaan kavin ostamassa itselleni talvisaappaat, kun tajusin ettei mulla ole yksiakaan, taalla kun ei niita tarvitse..ja pari paitaa tarttu mukaan alennusmyynneista. Ja sitten kotiin...mcdonaldsin kautta. Tosin otin kevyesti kanahampurilaisen ilman majoneesia joten ei ihan kamalan huono omatunto.

Mutta tiukkana ollaan muuten laihdutuksen suhteen.

Nyt pakkaamaan tavaroita.

tässä vaiheessa, kun punnituksenkin pidän perjantaisin. Olin tuolla jouluksi kuntoon-ketjussa ja jonkin verran putosi paino silloinkin. Jouluna on reilu kilo tullut takaisin ja herkkuja on kotona riittänyt tähän asti, joten ei ole ollut järkeä aloittaa tässä aikaisemmin. Nyt pitää alkaa pitämään huoli oikean lämpimän ruoan syömisestä ja jättää herkkujen ostaminen pois. Viikonloppuna saa syödä jotain herkkuja, mutta kohtuudella ja viikolla makeannälkään syödään marjarahkaa (sitäkin kohtuudella). Näillä eväillä aloitellaan. Ja myös liikuntaa olisi tarkoitus ottaa mukaan kuvioihin jonkun verran.

Pituus: 159cm

Paino nyt: 62,1kg

Tavoite: 58kg

Tuonne 60 paikkeille pääsen varmaan kohtalaisen helposti, mutta siitä alaspäin tekee varmaan tiukkaa... Tsemppiä kaikille!

- Salsatar

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat