Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään kokemuksia noista ON24 sisustavaratalon kalusteista?

Vierailija

löysin sattumalta ton yläreunan mainoksen kautta normaalia pienemmät kerrossängyt ja nyt mietin uskaltaiskohan ne tilata. Lähinnä mietin että onko tukevat ja hyvät vai nitiseekö ja natiseeko... Hinta on vaan tosi edullinen verrattuna muutamiin muihin lähes vastaaviin (Roope-Riikka esim. )

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

kirjahyllyn. Toimitus oli nopeammin kuin aluksi sanoivat. Hyvää palvelua, soittivat jopa ja kertoivat uuden toimitusajan. Halpa rahti! Lisäksi saa joka viikko (olikohan näin) 1e kantistilille!

Vierailija

Nyt liittymällä kanta-asiakkaaksi ON24 saat 15 euroa heti asiakastilillesi tällä uudella koodilla WFSGJDY. Ja joka 3. viikko yhden euron lisää.

Vierailija

Tilaasin kyseiseltä huonekalu nettikaupasta 475e tv tason, mikä oli todella huono laatuinen ja hajosi kuukauden sisällä. Niinpä tilasin toisen 320e, mutta se oli liian leveä meille. Soitin ystävällisesti ja pyysin että voisinko vaihtaa kyseisen tason edelliseen malliin ja olisin ollut valmis maksamaan välisumman. Puhelimessa oli toimitusjohtaja joka nimitteli meitä tyhmiksi koska tilattiin liian leveä taso ja kertoi että saataiisiin vain 30% takaisin eli 90e. Uusi taso maksaa yhteensä 565e. Onko se toimitusjohtaja hullu ja yrittää vedättää minulta yhteensä yli 1000e!!!???? Sanoin ettei enää kauppoja, hän ei ymmärtäny että jos hän olisi tullut vastaan niin tulevaisuudessa olisin sijoittanu enemmän kuin 1000e hänen kassaan. Olen pettynyt on24 nettikauppaan ja tulen kertomaan kaikille vastaantulijoille tapauksesta. Kyseessä ei ollut rahasta vaan ennenkaikkea asiakaspalvelusta joka oli ihan paska.

Vierailija

Tilasimme joku vuosi sitten ko kaupasta rottinkinojatuolin. Se oli saapuessaan rikki, mutta reklamaation jälkeen sain uuden tilalle.

Jonkin ajan kuluttua tilasimme pari kaappia, koska emme löytäneet vastaavia muualta. Olivat samannäköisiä kuin aikoinaan Iskun scala kalusteet. Laatu oli kuitenkin huomattavasti heikompi kuin meidän vanhat Iskusta hankitut kalusteet. Toinen oli ok kunnossa ja sen pidimme, toinen oli ihan päreinä. Pakkauslaatikkokin oli rikki tullessaan.

No, se haettiin reklamaation jälkeen pois ja tilalle luvattiin uusi. Uusikin tuli aikoinaan ja oli rikki. Siitä vain kuitenkin päälikansi. Taas reklamoin ja minua kehoitettiin irroittamaan se kansilevy ja vaihtamaan uuteen, jonka he lähettäisivät. Kyselin miten ihmeessä irroitan sen, kun kaluste tuli koottuna ja on siis liimattu. Naputat sen vain irti kumivasaralla. Ilmoitin etten moista ala tekemään itse, ei minulla edes ole kumivasaraa. Entä jos kaappi hajoaa operaatiossa päreiksi? Kuka sen sitten korvaa?

Emme päässeet asiasta yhteisymmärrykseen, joten kaappi haettiin jälleen kerran pois ja sain rahat takaisin.

Eli aina voi yrittää, mutta varaudu tekemään reklamaatioita. Minä olen kuitenkin aina saanut lopulta rahani takaisin.

Vierailija

Tässäpä tämä, kelpo lafka jos nauttii reklamoinnista ja tavaran palauttelemisesta.

Olen todella pettynyt siihen, että toimittavat ensin viallisia osia ( kerrossänky), antavat odottaa uusia, ja tuovat sitten käytettyjä, naarmuisia laitakappaleita, ja jättävät osan puuttuvista osista toimittamatta.  

Sänky toimii, muttei vastaa kuvausta - into ei riitä purku- ja palautusrumbaan. Iso alapeukku.

Vierailija

Älä ostaa sieltä mitään!

Kaupalla on maksuhäiriömerkintä! 
Asiakaspalvelu ei toimii eikä sieltä tavaraa ajoissa tulee! Asiakaspalvelu vastaa todella epäkohteiaasti! Dodennäköisesti kaupalla on talousvaikeuksia, eikä heidän toimittajat heille lähetä tavaraa. 

Olkaa varovaisia!

Vierailija

Älä ostaa ON24 nettikaupasta mitään!

Kuluttajariitalautakunta on täynnä ilmoituksia heidän petollisesta toiminnasta! Älkää usko alhaisia hintoja, se on huijausta! 

Vierailija

Palautin peilin sinne, sähköpostissa nyt luvattiin rahajon palautus tiistaiksi. Outoa, palautetaan tiistaina 12.5 miksei heti?

Katsotaan tuleeko. Mulla vähän outo tunne koko paikasta ja tästä, että saanko rahoja takaisin. Toivottavasti, en jaksaisi alkaa sotimaan .

Vierailija

Tilasin kylpyhuoneeseen hyllyn täältä. Heti tilausvahvistuksen yhteydessä ihmettelin, että miten toimituksessa voi mennä 6 viikkoa? 

Pikaisen googletuksen jälkeen päädyin tänne ja ei vakuuttanut kommentit. Tuote tuli nyt perille ja kymmenestä laatikoston isosta levystä kaksi puuttui. Ei kyllä yllättänyt täällä näkyneiden kommenttien jälkeen. Saa nähdä monta kuukautta tässä odotellaan puuttuvia osia (vai tulevatko ne koskaan perille).

ÄLKÄÄ TILATKO TÄSTÄ LIIKKEESTÄ!

Vierailija

Minä olen tilannut sieltä ja olen ollut kyllä tyytyväinen! Mitään tuotetta en ole palauttanut. Ollut usemman vuoden käytössä ja kestäviä.

Harmi, että useammalla huonoja kokemuksia!

Minulle on myös asiakaspalvelu ollut todella ystävällistä, jos olen jostakin tuotteesta halunnut lisätietoja ennen ostoa, olen saanut viimeistään kahden päivän päästä vastauksen. Sain kangaspala näytteenkin, kun toivoin.

Aion tilata jatkossakin!

Mielessäni olisikin pari huonekalua, jotka aion lähipäivinä laittaa tilaukseen.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat