Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nopeaan on mahdollista laihduttaa 10kg? Ja millä keinolla?

Vierailija

Sivut

Kommentit (31)

Sen nopeampi laihdutus ei oo järkevää.

Syö usein, ettei nälkä pääse yllättämään, paljon kuituja, täyttävää ruokaa. Vältä ylimääräistä rasvaa ja sokeria.

Liiku vähintään puoli tuntia päivässä.

Älä napostele.

Ostin Kilo-Stop- kapseleita.. :)

Ihan hyvä olo! Ei oo kaamee nälkä kokoajan.. No, syönkin kyllä sen 5 kertaa päivässä mutta määrät ei oo kamalia!! :D

Varsinkin iltasyömiseni on vähentyny ja se on mulla ollu kompastuskivi!

Eilen taas ajattelin et syön telkkua kattellessa suklaata, mutta enpäs syönykkään.

Neljäs päivä menossa kapseleitten kanssa. Oon käyny joka päivä lenkillä ja jumppaillu telkkaa kattellessa.

Mun mielestä kannattaa miettiä omia ruokailu- ja liikkumistottumuksia ja tehdä niihin muutoksia. Ei tehdä niinkuin toiset tekee, jos alat tekeen vaikka päivittäin jonkun hyväkuntosen kanssa 10 kilometrin lenkkejä sen parempi kuntoisen tahtiin niin kohta olet tosi väsyny ja alkaa meneen into koko hommaan!

Jos et oo liikkunu kun silloin tällöin niin liiku VÄHÄN enempi -vaikka vähän säännöllisemmin? -Ei liikaa.

Joku uusi laji voi olla hyvä? Pääasia että liikkuminen on hauskaa, vaihda taas uuteen lajiin jos homma tuntuu pahalta.

Pahin moka minkä voi tehdä on " syödä kasviksia" . Jos tähän mennessä oot syönu kermamunkin töissä joka päivä tauolla.. Vaihda se kermamunkki possumunkkiin ja kohta possumunkki voipullaan ja kohta voipulla tavalliseen pullaan. Kokoajan on tilanne parempi, eikä kroppa kilju hätää.

Tavallista pöperöä syömällä laihtuu kun syö pitkin päivää ja tavallisia ruokamääriä. Varsinkin jos ruokavaliossa on ollu puutteita aikasemmin!

Tottakai kasviksia pitää syödä: Tee vaikka wokkiruokia? Mutta ei kannata liikaa yrittää, vaan muuttaa pikkuhiljaa niitä huonoja.

Mulla mies kannustaa laihduttaan: se saa strippiesityksen kun oon saavuttanu painoni.

Itteni palkitsen vaikka uusilla housuilla. Välillä pidän karppauskuukauden tai niinkuin nytten: Kilo-Stoppi- kuukauden tai pari. Sitten oon taas hetken rauhassa ihan perus safkalla ja liikun. Menen vaikka useammin kuntosalille tai uimaan.

Ruokakaupassa pidän silmällä mitä sielä vaunuissa on! Hällärit alkaa mielessä soimaan viimestään karkkihyllyllä jos oon napannu sitä ja tätä pitkin kauppaa! Tilannekatsaus ja äkkiä osa pois kyydistä! :)

Tollasilla mää oon laihtunu raskausajan 20 jäänyttä kiloa (siis sairaalan jääneen 10 kilon lisäksi).

Ja vielä oon pari kiloa ylipainonen.. AION laihtua 10 kiloa ensi jouluksi. 5 lähtee kesäksi. Kaikki lisähukka on vaan positiivista ja mietin niille jotain kivaa palkintoa.

Mulla on NOPEESTI lähteny paino karppauksella ja liikunnalla.

*Keiju*

Kaksi lämmintä ateriaa, runsaan aamiaisen ja välipalan. Olin silloin normaalipainoinen, että nopea laihtuminen ei johtunut siitä, että olisin ollut hirveän lihava. Ruualla sai syödä mitä tahansa ja liikuntaa en harrastanut.

laihduttaa ihan niin kauan ku pystyy oleen syömättä ja liikkumaan..

Mutta ne kilot tulee hyvin äkkiä takas kun nälkä kasvaa suureks ja alat taas syömään mitä sattuu..

Kilo per viikko niin tulokset ehkä pysyykin

-10kg 3+kk. Söin joka päivä max 5kertaa, ei ollu väliä mitä söin. 1 ateria oli 1 kerta tai 1keksi/patukka oli 1kerta. Perjantaisin pidin mässypäivän ja söin mitä vaan ja kuinka paljon vaan. Muutamaan päivään ei taas tehny mielikää mitään rasvasta ym. ja sit taas ke to jakso oottaa jo perjantaita! Tee taulukko lehtiöön ja kirjaa ylös mitä söit niin et pääse itseäs huijaamaan ;)

-yks joka haluaa just sitä mikä olis kiellettyä-

Miulle tuli anoreksia kun söin vain kerran päivässä koulun jälkeen. Se ruoka oli yleensä makaronia ja juustoa. Join välillä limua, vettä enkä maitoa juonut ollenkaan. Laihduin viikossa 13kg syömällä makaronia kerran päivässä. Olen 13-vuotias tyttö ja minulla on anoreksia ja bulimia.

Kyllä saa minun laihdutusmetoodillani!  kakkaa vain kaikki läskit pihalle!toimii aina! Laihdutin itse puolet painostani puolessa tunnissa! Tunnissa olin kuollut!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat