Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (18)

Sama täällä. Täällä ei myöskään voi edes nilkkaa vilauttaa tai " farkkupyllyä" , kun jo tulee mies hinkkaamaan haarojeni väliä. yököttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oli kyllä itekin ihmeissään samasta reaktiosta =)

Tiedä sitten mistä johtu, mut ei kauheest yleisellä paikalla viittiny ees pusua moiskauttaa!

Jos miehesi ei sua pakota niin tervettähän toi vaan on. Mun miestä ei seksi voisi vähempää kiinnostaa ja ahdistuu jos teen muuta kun suutelen että näin menee meilläkin 30-v miehen kanssa :(

Mun ex mies oli aivan toista maata ja meidän elämä kävi tosi harmaaks. Sain hinkkailla sitä vaikka kuinka kauan ennen ku viisari liikahti ja muutenkaan ei kovinkaan usein osoittanut haluavansa minua.

Nykyinen mieheni on juuri tuollainen heppi pystyssä nylkyttävä ja minä tykkään. Välillä tosin pitää jarrutella sen menoa kun lapsi on näkemässä, mutta kun lapsi nukkuu niin on vaan kiva kun toinen kyörää ympärillä kuin kiimainen kolli ;)

Tunnen itseni todella haluttavaksi kun kaupassa kuiskaamalla kaksi sanaa hänen korvaansa hänelle tulee jo " asettelu ongelmia" . Testatkaapa miehenne kuiskatkaa vaikka nuolla ja alaston. Musta on taas kiva aiheuttaa miehelle lievästi kiusallisia tilanteita. Ja tiedetään että näytetään ihan teineiltä kun mennään tuolla, mutta ei kiinnosta. Me ollaan onnellisia.

kiihota suutelu. Ei minuakaan, ainakaan tutun partnerin kanssa. Muuten kyllä kiinnostaa. EHkä mieheni ei osaa suudella minulle sopivasti, tai sitten se vain on niin tuttua puuhaa. kivaa se on kyllä.

Jätä pesut väliin. Ei meikkiä ja tukka takulle. Jotku rääsyt päälle. Muista valittaa joka asiasta. Kyllä ne pussailut ja stondikset vähenee.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat