Seuraa 

Moikka teille kaikille yasmin, nansu, pikkupilu, sedeorkidea ja kaikki muut! En löydä enää vanhaa pinoamme, mutta aloitetaanko uusi ja alotetaan sillä, että käydään kaikki kertoilemassa kuulumisia=) Tai ihan mitä vain! Hyvää Uutta Vuotta....

Cattolica

Kommentit (3)

Täällä taas... :)

Joulu sitten tuli ja meni... Mutta mukavaa oli! :)

Ruokaa tuli mässäiltyä, ja kivoja lahjojakin tuli. Ja oli kyllä ihanaa pitää 1,5 vkon loma koulusta!

Tänne ei kuulu mitään erikoista... Täti kurvasi tiistaina kylään, nyyh. :(

Tässähän menee kohta hermot ku ei tärppää! ;)

Ostin muuten kokeiluksi greippimehua, ja koitan litkiä sitä nyt ovikseen asti...Sen pitäisi kuulemma paksuntaa kohdun limakalvoa, ja tehdä limasta sellasta missä siittiöiden on helpompi liikkua... Jaa-a.. Kaikkeen hömppään(?!) sitä uskookin... ;D heh...

Eli nyt sitten aloitetaan neljäs yrityskierto. Toivottavasti nyt sitten tärppäis! :)

Nyt pitää mennä kattoon salkkareita, ja sit idolssia! :) Jännää nähä kuka se on, ja miten se laulaa se tyyppi ketä ne tuomarit viime jaksossa niin kehu! Mahdollinen Antti Tuisku 2?! ;D

Palataan...

Nansu (Yk, 2 Kp, 3/32-34)

Mä vaihdoin nikkiä,entinen kiia olen siis:)

mä kävin huhuilemassa meijän pinossa mutta kaikki vaan katos.. :( mutta nyt jos kirjottelu taas elpyis niin mikäpäs siinä!!

mulla nyt ei kyllä mitn uutta kuulu vieläkään.olin jo varma että täti ei tule kylään,mutta ilman oireita se tuli kuitenki ja nyt kp.7..mutta toivossa on hyvä elää:)

mitäs sulle?voit kyllä laittaa ihan meijän nimellä uuden pinon ja vastata sinne!jospa muutkin sitte taas muistais meidät:)

yk.9 kp.7

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kamalaa, kukaan ei oo kirjotellut pitkään aikaan mitään !

Miten meni joulut ja uudetvuodet ? Kukan on testaillu ja mitä ? Kertokaa:)))

Mä oon menossa Kp. 25, ja hirveet mässyhimot menossa ;D

Kertokaahan kuulumisia , jeee viikonloppu alkaa :P

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat