Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Siis auttakee, misä tuollaisia saa? Vai saako mistään? Olen prismat,lindexit,anttilat,h&m ja monet muut liikkeet hakenut...Tää on joku käpykylä!!

Tarvisin puolipotkareita(suljettu terä) tai koko potkarihousuja (suljettu terä) koko 86cm ja siitä ylöspäin!! Jos joku tietää mistä saisi ostaa niin KERTOKEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Epätoivo valtaa mielen!!

KIITOS!

Kommentit (4)

Suunnistan tuttaa myyvään liikkeesseen.

Siks pitää olla potkarit, juuri tuollaiset mitä 10kaks kysyi koska jotenkin en tykkää sukkahousuista..Oon hassu myönnän. Musta sukkahousut on " alusvaate" ja kylään mennessä haluaisin housut jalkaan. Ja oon vaan jotenki ihastunut potkareihin vaikka meillä ei niitä juurikaan ole!

on ainaski minusta tosi isoja. Siispä esim 80-senttiset tutan potkarit vastaavat minusta tosi paljon isompaa kokoa kuin jonkin muun valmistajan. Ota vaikka valmistajaan yhteyttä ja kysäise josko tekevät vieläkin isompia. Voisivat tietää jotain jälleenmyyjistäkin siellä teidän kulmilla jos asut paikassa jonka läheltä on vaikeaa löytää vaatteita?

Tämä nyt vaan oli tämmöinen ajatus...

nallukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vendin sukkahousuissa on vielä jarrupohjatkin, jotka tuon kokoiselle ja ikäiselle ovat tarpeen.

En kyllä usko, että potkareina tuon kokoista enää löytyy. Minusta suurin osa potkareista ainakin noissa Lindexeissä ja vastaavissa päättyy jopa 68-kokoon. 74cm ylöspäin tarjotaan jo isojen lasten näköisiä vaatteita :( Jotkut valmistavat kyllä siis tekevät vielä 74 ja 80 potkareita, mutta en kyllä sitä isompia ole ikinä nähnyt.

Saako kysyä, miksi ne pitää olla potkarit?

Tutalta olen mielestäni nähnyt koko 92 vielä ja Tarjoustalossa myydään kahden kappaleen pakkauksissa ainakin koko 86 (en muista merkkiä)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat