Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Silikoninen vai luonnonkuminen? Kumpi parempi kun vauva on pieni? Mietin lähinnä tilannetta jossa isä saisi osallistua enemmän vauvan hoitoon. Esim antaa pumpatut maidot pullosta jos minä olen esikoisen kanssa vaikka kaupassa? Esikoisen kanssa kun ei ollut tuollaista " ongelmaa" ollenkaan, jotenkin sitä oli aina saatavilla imetysaikaan:D Isäparka jäi toiseksi:P

Kommentit (6)

Ei saa maitoa liian helposti pullosta ja tuttiosa on muodoltaan enemmän rintaa vastaava kuin kapeissa malleissa, eikä näin ollen aiheuta niin herkästi imuotteessa häikkää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tosin oli täysimetyksellä 4kk, ja NAN+imetys 6kk ikäiseksi. Maito tarjottiin tuttipullosta, mutta tutin tilalla on se kiilamainen juomanokka. Hyvin on pärjännyt ja kasvanut. Seuraava syntyy kesällä ja aioimme senkin opettaa kumisen juomanokan käyttöön, helpompi pitää puhtaana eikä " lutkuta" kuten tuttinokan kanssa.

Siis sellaisen silikonisen missä on venttiili, ainakin citymarket myy niitä.

Sitä pulloakun tosiaan käytettiin vain silloin jos minä en ollut paikalla, eli hyvin harvakseltaan.

Veljen lapset olivat ihan samanlaisia, mutta vauvathan on erilaisia ja riippuu varmaan aika paljon siitä millainen nänni ja " paine" sulla on maidon tulossa -> mihin vauva on tottunut. Noista tulee ainakin aika vähän kerrallaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat