Vierailija

eli tilanne: ollaan tunnettu miehen kanssa pari kuukautta, tutustuttiin nettideitissä. Olemme puhuneet joka pv puhelimessa 1-3 tuntia ja lisäksi mese ja tekstiviestit. Olen ollut hurjan innoissani (kuviakin on vaihdettu useaan kertaan) ja hänkin on sanonut useaan kertaan olevansa ihastunut ja että olen todella ainutlaatuinen jne. On jopa puhunut rakkaudesta.

Hän vaati minua jättämään kaikki muut deittihommat, ja olen niin tehnytkin, deitti-ilmoitus poistui ja katkaisin välit muiden kanssa (joitakin olin jopa nähnyt). Hän puhuu niin kauniisti.

Nyt kuitenkin viikko sitten huomasin hänen ilmoituksensa (toisessa nettideittipalvelussa ja eri nimellä, mutta tunnistinkuitenkin). Tein pari valeilmoitusta, ja hän nappasi syöttiin, alkoi lähettelemään kuvia (mäkin muuten lähetin yhden kuvan, joka on kaverini viisi vuotta sitten, hän anoit luvan, ja siitä kvuasta ei enää häntä tunnista, kiitos kotiäitivuosien....)

Ehdottelee nyt näille kahdelle tapaamista. TOinen valeilmoistani hakee seksiseuraa, ja toinen vakampaa, ja molempia kohtaan hän on erittäin innokas. Ja ties kuinka monta muuta naista hänellä onkaan.

Nyt olemme huomenna tapaamassa ekaa kertaa. Olen koko viikon näytellyt hänelle, että muka olen ihastunut ja että tapaaminen olisi hauskaa. Tapaaminen on sovittu jo melkein kuukausi sitten (hän on ollut pitempään ulkomaan komennuksella ja tullut viikonloppuna suomeen lopullisesti).

Mitä tekisin? MEnen paikalle ja mitä sitten? Hän varmaankin haluaa seksiä ja kyllä minäkin... mutta miten voisin " kostaa" hänelle nuo uskollisuuslupausten ja rakkaudentunnustusten pettämiset. Yöks.

Auttakaa, olette niin kekseliäitä.... kerronko jo tänään vai vasta paikan päällä vai mitä

Sivut

Kommentit (71)

Sen sijaan joku kondylooma/herpes voisi olla parempi idea.

Vierailija:

Lainaus:

ja häivyt vähin äänin jättäen vain lapun : Tervetuloa HIV-kerhoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuin siinä mielessä, että voivat laittaa raksin ruutuun " levitti jalkansa" . Ja mitä enemmän heillä on valloituksia, sitä paremmalta heistä itsestään tuntuu. Jos he eivät saa pokattua, he eivät tunne, että heillä on arvoa ihmisinä lainkaan.

Mun exäni oli juuri sellainen, ettei itse seksi häntä sitten loppujen lopuksi kiinnostanut, ainut mielenkiinto aktissa oli se, että hän tunsi olevansa " miesten mies" kun on saanut kaadettua naisen.

itse asiassa tiedän, että on myös koettanut päästä mukaan kahden kimppaan... ja ihan lähiaikoina.

Taidankin ottaa tosiaan av-mammat mukaan.

Jos loukkaat yhtä av-mammaa, loukkaat kaikkia ;)

t ap

voi että mua ällöttää nuo nettideiteillä eri profiileilla roikkuvat VARATUT miehet. Niitä tuntuu olevan siellä pilvin pimein! Osa salailee vakisuhdettaan/perhettään, ja osa " avoimesti" etsii panokumppaneita.

Miten voi olla mahdollista, että vaimot eivät ole hajulla miestensä touhuista? Kyllä kai tuollaisen kaksoiselämän pyörittämiseen menee epäilyttävän paljon aikaakin, muista merkeistä nyt puhumattakaan.

Ikävä kyllä se tietää mun osoitteen. Tiedän, tyhmää, mutta en tajunnut silloin, kun annoin puhnumeroni. Ja todellakin kadun sitä syvästi, enkä tee samaa mokaa ikinä enää.

Nikit voin kyllä kertoa sen jälkeen kun olen saanut homman päätökseen, eli ensi viikolla TOIVOTTAVASTI.

Olis muuten loistavaa, että kaikki joilla on profiili suomi24:sssä laittaisivat sille viestiä ja sitten jättäisivät sen esim sen ulkonäön takia (lähettää kuviansa erittäin nopeasti). Wau, se olis makeeta. Mutta vielä en tahdo laittaa näin julkisesti, koska jos se jostain kumman syystä näkee tämän, niin sitten tää juttu menee mönkään mun puolesta. PArit tunnistetiedot olen tästä jo muuttanut, ei se tajua.

Vaikka olisi kuinka kiva näpäyttää kaveria, niin älä mene.

Jostain kertoo, että mies vonkaa monia naisia yhtäaikaa.

Voi olla joku hullu, joka alkaa vainota sinua. Älä riskeeraa. Löydät ihan varmasti kunnollisenkin miehen vielä.

Sanot vain, että et nyt pääsekään etkä vastaa enää viesteihin, puheluihin tms. Kyllä kaverin mielenkiinto kohta lopahtaa.

Please, älä mene.

treffit jonnekin ja kiikutat sinne tulostettua sähköpostia kaikilta hahmoiltasi ja pistät kuoreen vain lapun, etten viitsinyt tulla, kun en muistanut, kuka näistä mun piti tänään sun kanssa olla...

voitte olla oikeassa, siis tossa että ei kannata mennä treffeille. Toisaalta haluaisin nähdä sen ilmeen jne.

En kyllä taida haluta sen kanssa seksiä, koska ihan totta, sillä voi olla vaikka satiaisia, joita kortsukaan ei estä tartuttamasta.

Mutta toisaalta haluaisin olla sille yhtä ilkeä ja tunteeton ja valehteleva kuin se mulle.

Jos vaan menis paikalle, juteltaisiin niitä näitä ja kysyisin siltä muina miehinä että mitäs sille " martille" kuuluu ja miten sen rakkauselämä jaksaa... (martti siis on sen toinen nimimerkki).

En mä tiedä.

mutta valehtelee iäkseen 28-38 (mikä luku milloinkin). Hänellä kissa, oma yritys, omakotitalo Pohjois-Hesassa, bemari ja moottoripyörä. Narsisti, ehkä psykopaattikin. Kannattaa pysyä hyvin kaukana hänestä! Esittää kyllä unelmamiestä, mutta totuus on aivan toinen.

rupesi pelottamaan kun luin kaikkia tarinoita epämääräisistä nettideiteistä. Laitoin siis viestiä sen kaikille profiileille, että en ole kiinnostunut ja kiitos kovasti vaan valehtelusta. Nyt se on sitten laittanut jatkuvasti mulle viestiä, en ole vastannut mitään, mutta kyllä pelottaa, jos se alkaa häiriköimään enemmän. Toivotaan parasta.... OLKAA VAROVAISIA!!!

Sori, täähän olikin jo ratkennut juttu.

Mikä sen miehen nikki on? Eiköhän laiteta av-mammat yhteydenottoa tuolle miehelle ja sovita kiimaisia treffejä sinne sun tänne ja oharia vaan oharin perään... ;D

toi olis tois hyvä, että menen viimeisen päälle laittautuneena paikalle ja sitten vähän aikaa juttelisin, ja keksisin jonkun tekosyyn häipyä.... Se olis hyvä.

AP

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat