Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Poliisi on saanut luvan tämän palstan jatkuvaan tarkkailuun täällä esiintyvien häiriöiden vuoksi. Tämä tarkoittaa sitä että poliisi näkee heti jokaisen viestinkirjoittajan tiedot (nimi, sos-tunnus jne) eikä niitä tarvi erikseen pyytää oikeuden luvalla.

Että en jäisi kiinni tästä paljastuksesta kirjoitin tämän viestin nettikahvilasta ja olen sen lisäksi naamioitunut. Että tiedoksenne...

Sivut

Kommentit (43)

...vaikka teillä ei olisi edes webbikameraa. Sielläkin näkyy nyt yksikin av-mamma istuskelevan tissit (DD) paljaina ja karkkipussi pöydällä.

minä sitten surffaan aurinkolasit silmillä ja hanskat kädessä niin ei ne poliisit tiedä kenet ne meidän perheestä heittää vankilaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tänään ajoin aamulla tullessani ylinopeutta 94 km/h nopeusrajoituksen olessa 80 km/h. Kyseessä oli ohitustilanne noin kello 7.56. Voitte lähettää minulle rangaistusvaatimuksen postitse. Laittakaa palautuskirjekuori mukaan, niin voin postittaa sen takaisin nopeasti. Nimen ja osoitteen sekä muut tarvittavat tiedot saatte seurantiedoistanne. Minulla on nyt niin huono omatunto tämän rikoksen takia, että voisitte minua rangaista tällä tavalla.

Terveisin,

nim. Katuva väärintekijä

Ps. voisitteko noutaa tällä palstalla häiriköivät psykoositapaukset takaisin lukkojen taakse kun saatte seurannassa heidän olinpaikkansa tietoonne

" Jo vuosia jatkuneen tiiviin seuranna ansiosta poliisi on viimein saanut kiinni 100 000 herjauksiin, yleisen pahan mielen aiheuttamiseen ja loan heittoon syyllistynyttä pääosin naispuolista henkilöä... "

Minulla on käytössäni isäni henkilötiedoilla hommattu nettiyhteys. Voi perkele, nyt isäni joutuu minun sijastani vankilaan. Sinne meni ne muhkeat perintörahat. Tulipa ryssittyä pahemman kerran :(

2 rikoksesta epäiltyä henkilöä puhuu puhelimessa koodikielellä. He tietävät, että heidän puhelimiaan kuunnellaan, joten he tavattuaan päättävät siirtyä käyttämään herra A:n vaimon nimissä olevaa nettiliittymää ja keskustella bisneksistä herra B:n ehdotuksesta herra B:n vaimon suosimalla vauva-lehden av:lla tai jollain mulla saitilla. Poliisi pääsee tästä jyvälle ja hakee tuomioistuimelta luvan salaisten pakkokeinolakien (SALPA) mukaiseen määräaikaiseen teletietojen seurantaan.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat