Seuraa 

Hei!

Kyselinkin täällä syksyllä Lontoolaisista kaupoista ja sain hyviä ideoita teiltä mm. Next kaupat olivat ihania. Nyt olen menossa Lontooseen uudestaan ja haluaisin tilata Next:n nettisivuilta tavaroita, joita ei ole myymälöissä. Siellä sillon sanottiin (ja nettisivuillakin sanotaan) että liikkeeseen voi tilata, mutta kauanko siinä kestää? Olen siellä viisi päivää (viimeinen päivä tosin on sunnuntai). Ehdinkö tilata siellä ollessani tavaroita ja ehtiikö ne tulla kauppaan neljässä päivässä? Nettisivuilta en voi tilata niitä sillä en voi rekisteröityä käyttäjäksi koska minulla ei ole englannissa osoitetta. Lähtö on kohtapuoleen ja laitoin heille kyselyn, vastaavat sähköpostiin, mutta siinä kestää 12 päivää!

Kiitos paljon kaikille vastanneille!

:) Eowyn

Kommentit (7)

Tuikkulin idea oli hyva. Jos menet esimerkiksi Lontoosta Bluewateriin jossa on iso myymala niin siella saattais olla. Mutta Next on just kuuluisa alennusmyynneista jotka alkaa aamuviidelta joten talvikamaa saattaa olla jo loppuunmyyty. Ootko tehnyt hakuja ebaysta, nehan vois postittaa Suomeen? Vaikkei nyt lamppua ;)

etta voi soittaa tilauksen. Itse kerran tilasin liikkeeseen puseron, koska ei ollut sopivaa kokoa. Minulla ei silloin viela ollut asiakasnumeroa. Tosin nyt saattaa olla vahan hassu aika eli talvikuvastosta monet tuotteet saattavat olla loppunmyytyja ja kevat-kesa kuvaston tuotteet tulevat taysimittaisesti vasta viikon parin paasta. Tilasin itse juuri viikko sitten, ja puolet tilauksesta tuli heti, mutta toinen puoli nyt vasta loppuviikosta / ensi viikon alussa.

Oletko katsonut netista myymaloiden sijaintia? Siella muistaakseni kerrotaan myos mita kyseisen myymalan valikoimiin kuuluu (esim sisustus, huonekalut jne). Isommat myymalat myyvat kylla esim tapetteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole kovin usein liikkeeseen tilannut, mutta se on kestanyt mielestani kauan eli 1-2 viikkoa. Kuvastosta kotiin tilattuna saa seuraavana paivana :-(. Oletko lahettanyt heille sahkopostia, jos haluamasi tavarat voisi tilata liikkeeseen etukateen? Kuten edellinen kirjoittaja jo totesi niin palvelu on ollut hyvaa ja joustavaa, joten etukateen tilaaminen saattaisi onnistua.

Itsekin suosin Nextia ja Adamsia, koska heidan vaatteissaan on saadettava vyotaro. Markettien vaatteet ovat minusta hyvalaatuisia kayttovaatteita.

Ajattelin sitten käydä siellä Lontoon Bluewater ostoskeskuksessa. Googletin sen ja siellä on kyllä ohjeet sinne, mutta osaako kukaan pikaisesti vielä neuvoa miten kaukana se on Lontoosta? Kauanko menee esim. junalla?

Kiitos kaikille vastauksistanne! Kohtapa olemme jo siellä!

Ihanan aktiivisia olette vastaamaan :) Kiitos!

Joo, todella olen kysynyt sitä heiltä jo, mutta se vastaaminen kestää sen 12 päivää (heidän arvionsa). Ja se ei auta, kun olen sinne tulossa piakkoin. Onkohan muuten mahdollista soittaa tilaus vaikka ei ole asiakasnumeroa vai onko kaikilla oltava asiakasnumero? Ja onko kenelläkään tietoa voinko onko minkäänlaista mahdollisuutta minun tapauksessani tilata sieltä netin kautta? Mielestäni en, kun ei ole englantilaista osoitetta... olisiko kenelläkään kokemusta?!

Pojille olen ostamassa vaatteita. Olen myös ihan ihastunut yhteen boordiin minkä haluaisin ja yhden lampun lastenhuoneeseen. Niitä ei siellä kaupassa ole (viimeksi kysyin henkilökunnalta niin sanoivat, että pelkästään netissä ne tuotteet).

Kiitos kaikille sydämellisesti!

mutta joskus niilla saattaa kestaa, eli en luottaisi etta saat tilaamasi tavarat ajoissa. Osa saattaa tulla muttei kaikki jos huonosti kay.

Ostatko tytolle tai pojalle? Itse tykkaan tytolle tiger lily vaatteita Debenhams tavaratalosta ja mini-Boden (kalliimpi) joilla on yksi myymala pohjois-Lontoossa. Omasta mielestani juuri Next on kivoin pojille ja ehka myos Gap.

Jos mahdollista niin kay supermarketeissa katsomassa heidan vaatteitaan esim Tesco Sainsbury' s Asda, vaatteet ovat halvempia mutta yleensa ottaen silti hyvalaatuisia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat