Vierailija

Pimppiäni täytyisi leikkaamalla muokata. :/

Njoo, emättimen suuaukolla onkin inhottavia lerpakkeita. Pitäisköhän samalla vaatia tiukentamista!? :D

Kommentit (25)

Nyt jos raskaus saakin alkunsa, ongelma on se, että pelkään bakteerien menevän emättimeen kakan välityksellä.

:x

Veetuttaa kun en ole kerennyt vielä sitä lääkäriaikaa varaamaan. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Toivottavasti pääset eron vaivastasi, omat lerpakkkeet saa odottaa pikku kakkosen tuloa, sillä toivon myös silloin jotain korjaavaa toimenpidettä.

Tai sitten tulee mun tuurilla vielä isompi räjäytys...

Tuotahan minunkin lerpakkeeni ovat odotelleet, mutta turhaan. Olen aina vaan siirtänyt ja siirtänyt lääkäriinmenoa sillä varjolla, että jos se raskaustärppi tulisi sieltä viimein.

Hyvä, että joku sentään tietää, miltä minusta tuntuu. Vielä enemmän ärsyttää, kun mieskin on jo niiden poistamisen kannalla.

-ap

onko se ihoa vai mitä ? en tajua että kuinka sellaset vois saada edes synnytyksestä ? ihme kyllä olen säästynyt kyseisiltä vaikka muuten synnytys toikin kaikenlaista kremppaa.

Mä tiedän mitä tarkoitat, mutta mulla ne lerpakkeet on niin ohuita ettei pelkoa että tulisivat " imaistuiksi" .

Mielestäni kannattaa käyttää gynellä jo ihan siitä terveydellisestäkin syystä, jos hinkkautuvat vaatteisiin ym.

Toivottavasti pääset eron vaivastasi, omat lerpakkkeet saa odottaa pikku kakkosen tuloa, sillä toivon myös silloin jotain korjaavaa toimenpidettä.

Tai sitten tulee mun tuurilla vielä isompi räjäytys...

isin sitten synnytyksen yhteydessä pyydettyä muotoilua. :´( Turha toivo, joten taidanpa lähteä heti ensi viikolla varailemaan gynelle aikaa.

Voihan se toki miestäkin haitata seksin yhteydessä kun niitä lerpakkeita pitää varoa, ettei penis nappaa niitä mukaansa sisään, se vasta epämukavaa onkin.

Sori jos oksettaa, mutta haen ns. vertaistukea jos vaikka jollakulla muulla olisi tällaista ongelmaa.

Synnytyksen jälkeen nämä lerpakkeet ovat ilmaantuneet...

-ap

Vierailija:

Lainaus:

onko se ihoa vai mitä ? en tajua että kuinka sellaset vois saada edes synnytyksestä ? ihme kyllä olen säästynyt kyseisiltä vaikka muuten synnytys toikin kaikenlaista kremppaa.

Itse syytän ylityöllistettyjä, väsyneitä ompelijoita. Ne heidän juttunsa olivat tosi levottomia ja ne vaan naureskelivat siellä ommellessaan. Olivat olleet lähes tauotta 24 tunnin päivystysvuorossa (tai mikä työvuoro liekin niin luvattoman pitkä) ja minua ommeltiin puolenyön jälkeen. Kaksi tuntia ne kursivat alapäätäni kasaan, eikä tuosta värkistä kovin kummoisen näköistä tullut kun noita levetin lerpakkeita on tuolla.

-ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat