Vierailija

Eli siis olisi kiva alkaa kerämäämään jotain sarjaa tms. mutta kun ei keksi että mitä. Vanhemmatkaan eivät oikein osaa sanoa... Olisiko ideaa että mitä te keräätte, tai mitä mahdollisesti lapsenne saavat esim. kummeiltaan. KIITOKSET!!!!

Sivut

Kommentit (50)

minusta eivät ole vain lastenastioita, mutta on siksi kiva, että niistä iloitsevat jo lapset ja niitä voi käyttää vielä aikuisenakin. Muumi-mukien seuraan voisi isompana valita jonkun yksivärisen Teema-astiaston tai astiaston osia. Ne ovat perusastioita, joita jokainen kuitenkin tarvitsee ennemmin tai myöhemmin. Tuo makukysymys on sitten ihan siitä kiinni, miten lasta opetetaan arvostamaan saamaansa lahjaa. Jos vanhemmat arvostavat, varmasti lapsikin oppii arvostamaan. Jos ei tykkää, voi 20 vuotta vanhat Muumi-mukit myydä keräilijöille ja saada hyvät opiskelurahat.

Itse olen hankkinut Muumi-mukeja ja aterimia kummilapsille. En kuitenkaan orjallisesti osta niitä joka joulu ja syntymäpäivä. Vanhemmat voivat sitten esittää toiveita myöhemmin, jos haluavat.

Tuollainen lahja jonkin kokemuksen muodossa, on minusta myös oikein hyvä idea, mutta olisi kiva, että kummi sitten hoitaisi koko jutun, jos siihen ryhtyy. Meillä esim kummi ehdotti lippuja erääseen tapahtumaan, joka olisi ollut toisella paikkakunnalla. Meille olisi tullut kalliiksi ja hankalaksi toteuttaa tuo, koska olisi pitänyt vielä maksaa matkat ja samalla sisaruksille ja itselleni liput sinne tapahtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kukin tavallaan, mutta minusta tuo on keskiluokkaista ja tylsää. Perhehopeioista me oikein tapellaan, että kuka perii ne. Kaikki nauraa niille. Mitään sellaista en myöskään halua kotiini jota on KAIKILLA. Muumeja on kaikilla, kaikkia Arabian astiastoja on kaikilla. Marimekkoa on kaikilla.

Mä ottaisin mieluiten 4 kokemuslippua vuodessa. Otat lapsen ja viet sen vaikka Talvisirkukseen tai elokuviin tai puistoon tai Mäkkäriin tai teatteriin tai oopperaan tai teette jotain. Lapsi on vielä niin pieni, että vie se vaikka Korkeasaareen, puistoon tai omaan kotiisi.

Hyvät muistot on paljon parempia kuin pussillinen kultaa.

Eilen oltiin juuri toisten kummien kanssa Talvisirkuksessa, toinen kummi vei kesällä SeaWorldiin. Ne käynnit lapsi muistaa isonakin.

Kummilapsi täyttää vasta ekan vuotensa, joten ei taida kannattaa kysyä mitään:) Ihan kivoja ideoita, täytyypä vielä keskustella. Tuo maku on juuri se, että kun ei yhtään tiedä mistä lapsi isona tykkää.

Muumithan on klassikko juttu ja mä ainakin ylpeenä esittelisin/käyttäisin sarjaani jos sellanen olis! !veestä kun alotettu keräily, niin kiva määrä aarteita löytyy pois muuttaessa!

terv. arabian muumiastiat!

Eihän niitä voi käyttää kuin hyvin harvoin, vai kuka meistä syö arkena pöytähopeilla??? Juhlakäyttöönhän ne on, ja menee melko kauan ennen kuin lapsi on sen ikäinen että omia juhliaan laittaa... Siellä ne pölyttyy kaapissa turhanpanttina. Älytön idea.

että lapsi on samaa mieltä? Minä ajattelin säästää lahjaksi saamamme lasteni lapsillle, mutta ei ole kyllä käynyt mielessäkään, että pakkaisin ne jonnekin teekkarikylään opiskelijan matkaan...

123

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat