Seuraa 

Kommentit (19)

Luulen, että voisin antaa ekaluokkalaisen laitattaa reiät korviin, JOS lapsi ei ole kovin " kaaho" .

Ennen kouluikää en antaisi reikiä ottaa. Itse sain 12-vuotiaana ja se oli ehdottomasti liian myöhään omasta mielestäni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Tarkoituksella juuri ennen vuoden ikää, on korvat parantunu sitten yksivuotis synttäreitä juhliessa, ja nätit kuvatkin tulee kun ei enää korvat punota.

Oppiipahan lapsi sitten pienestä asti huolehtimaan hygieniasta!

Mun mielestä ihan hyvä vertaus. Molemmat eri kulttuureissa hyväksyttyjä ja pitkälti naisten ansiosta.

Mulla on kamalat reiät korvissa, näkyy kuvissakin ne reiät. Sen takia vaan, että mun äiti on päättäny rei ittää korvani kun olin viisi. En ole käyttäny korvakoruja 10 vuoteen enää. Muistan edelleen sen kivun.

Must olis reilua antaa lapsen kasvaa sentään niin isoks et sais itse päättää.

jo pienenä, noin vuoden ikäisenä. Itse tätä tapaa olen jatkanut, enkä näe siinä mitään huonoa. Ei ole ollut mitään ongelmia korviksien kanssa, eikä ole tulehtunut kun puhdistetaan korvikset usein. En tietenkään mitään riippuvia korviksia lapselleni laita, vaan nättejä kultaisia nappikorviksia pidän tytölläni.

Tarkoituksella juuri ennen vuoden ikää, on korvat parantunu sitten yksivuotis synttäreitä juhliessa, ja nätit kuvatkin tulee kun ei enää korvat punota.

lapsilla putsataan pitempään kuin aikuisilla. Nätithän ne korvikset on, en näe itse niissä mitään pahaa. Eikä se tosiaankaan mitään lapsen rääkkäystä ole! Annattehan tekin lapsenne rokotuttaa, se sattuu myös ja pahimmassa tapauksessa nousee vielä kuume uudesta rokotteesta...

Vierailija:

Lainaus:

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat