Seuraa 

Meidän ennen niin hyvin nukkunut neiti on nykyään ihan mahdoton illalla nukkumaanmenon aikaan. Tai oikeastaan menee nukkumaan ihan helposti, mutta n. tunnin kuluttua siitä herää yleensä itkien, ja takaisin nukkumaan on ihan mahdotonta saada. Itku alkaa yleensä heti kun edes viemme häntä makuuhuoneeseen. Viime yönä hän valvoi kahteen saakka, oli ihan ok kun sai istua sohvalla ja leikkiä tms..Koitimme kaikki konstit, ja mikään ei auttanut.

Meillä myös 3-vuotias esikoinen joka oli 39 asteen kuumeessa toisessa huoneessa, hän onneksi nukkui, varmaan sen takia että oli niin kovassa kuumeessa, mutta normaalisti vauva tietty herättää koko talon ja naapuritkin huudollaan.

Hänellä on todettu maito-allergia 6 kk iässä, ja käytämme Nutri-soija korviketta. Aloinkin nyt epäilemään soija-maidon sopimattomuutta, mutta mitään muita maito-allergialle tyypillisiä vaivoja hänellä ei ole, joten en ole siitäkään ihan varma. Tänään emme ole antaneet hänelle ollenkaan maitoa, en kyllä tiedä saako tämänikäinen olla koko päivän ilman maitoa..

Onko muita tämän ikäisiä vauvoja jotka eivät yksinkertaisesti nuku? Olen jostain lukenut että olisi jokin kehitysvaihe tässä iässä joka häiritsee yöunta, mutta en ainakaan esikoisen kohdalla muista näin radikaalia vaihetta..

Korvatkin on katsottu perjantaina, joten ei korvatulehduskaan.. Tämä itku ja valvominen on nyt kestänyt kohta viikon, alan jo jännittämään illan tullen että mitenköhän tänään sujuu. Viikonloput tämän vielä kestää kun mieskin on kotosalla, mutta ensi yönä saan taas jo pärjätä yksin, ja sitten seuraavana päivänä olen puolikuollut vauvan ja 3-vuotiaan kanssa ;)

Olisi ihanaa jos joku osaisi neuvoa tai antaa jotain vinkkejä miten tässä pitäisi toimia.. Olen kohta ihan epätoivoinen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat