Vierailija

meillä nyt 6v tulossa. yllätyin et monikaan liike ei laita viel alle 7v:lle...

meidän neiti halunnut niitä jo 4v lähtien, ehkä on sitten oikeesti tosissaan niiden suhteen.

Sivut

Kommentit (35)

jo omalle tytölleni olen luvannut sitten kun täyttää 10v, täytti juuri 6 v . Ei minulla ole kiirettä tehdä pikkupimua lapsestani. On muutenkin niin kaunis eikä vain omasta mielestäni.

On ollut tyytyväinen mangneettikoruihinkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tädin 6v synttärilahja tytöille.

Esikoisella on jo, toinen saa lokakuussa ja kolmas sitten kahden vuoden päästä, jos haluaa. Pojalle ei taideta vielä tossa vaiheessa laitattaa. :)

vai onko tämä tosiaan nykymaailman menoa? Itse sain reiät vasta rippikouluikäisenä, olin niitä vajaa pari vuotta vinkunut. Mulla ei ole kuin poikia, mutta jotenkin ensireaktiona kauhistuin miten nuorina tytöt saavat nykyään reiät korviinsa. Mitähän ne seuraavaksi vinkuu jos korviksetkin saadaan jo näin nuorina, joku jopa 2,5v! huh huh.....

Toivon ettei ala haluamaan alle kouluikäisenä, saisi olla niin iso että itse osaa hoitaa. Ei ole meillä vielä ajankohtaista, tyttö vasta alle 2v

jos isä saa päättää, niin ei koskaan. Mä voisin antaa luvan rippikoulun jälkeen. Tai sitten vasta 18v... Eipä mulla itelläkään korviksia ole saati sitten muita lävistyksiä.

Täyttää syksyllä 7v. On vain niin kovin lapsellinen vielä, että:

a) ei ymmärtäisi puhdistaa korvia

b) kadottaisi korut alta aikayksikön

c) en halua vielä tytöstäni mitään pikkupimua

Katellaan muutaman vuoden päästä... Itse sain kun täytin 13!

hän saisi minun puolestani laittaa reiät mutta ei itse vielä halua. Joten toki kuuntelen tytön toiveet vaikka ei haluaisi koskaan laitattaa reikiä.

Nyt 9 v eikä ole kyllä kertaakaan korviksien perään hinkunut, ensi vuonna katsotaan sitten ahluaako oikeasti. Korvikset vähän out, kaveripiirissä (luokalla) vain muutamalla tytöllä on korvikset.

korvikset olleet jo vuosia. Odottaminen ei todellakaan kirkastanut asiaa tippaakaan. Silloin lupasin mielessäni, että jos saan tytön, se saa korvikset, heti kun haluaa.

Tyttö halusi 3 vuotiaana ja sai ne.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat