Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (11)

Mutta en mieti asiaa sen kummemmin. En sääli tms. Ihan normaaliahan tuo on. Suurin osa uimahallissa näkyvistä tisseistä ei ole kovin hehkeitä.

" säälin ja ihmettelen" ??

Mitä ihmettelemistä siinä on että tissit roikkuu? Joillakin tissit ei roiku mummonakaan, joillakin ne roikkuu heti kättelyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Väkisinkin säälittää jos on nuori tyttö kysessä eikä koskaan ole ollut kauniit rinnat. Onhan se sääli

Minä olen juuri tuollainen, kenellä ei ole koskaan ollut kauniita rintoja. Kyllä harmittaa itseänikin!! Kun olisivatkin nuo löpyskät se perhanan " kunniamerkki" imetyksestä. Olisi edes joskus ollut kauniit tissit!

haluaa kauneusleikkauksen rintoihinsa - mutta jos rinnat ovat rupsahtaneet imetyksen myötä minä hiukan ihmettelen kojausleikkauksia... ajattelen kai, että kun syynä on oman lapsen ruokkiminen, se ei todellakaan ole kauneusvirhe vaan juurikin ansiomerkki :)

t. se, joka kirjoitti imetysasiasta

Vierailija:

Lainaus:

Minä olen juuri tuollainen, kenellä ei ole koskaan ollut kauniita rintoja. Kyllä harmittaa itseänikin!! Kun olisivatkin nuo löpyskät se perhanan " kunniamerkki" imetyksestä. Olisi edes joskus ollut kauniit tissit!

josko rinnat ovat imetyksen jäljiltä " roikot" . :) Siinä tapauksessa se olisi mielestäni ansiomerkki!

Itse ainakin ajattelen tällä tavalla nyt, kun rintani ovat aikalailla lätsähtäneet ja koen kumminkin vielä itseni nuoreksi (27). En koskaan uskonut että MINUN rintani menevät roikkuviksi, mutta näinpäs kävi, ja imetys on vasta alussa! :D Ekaa lasta kun en imettänyt, niin luulin, että rintani tosiaan pysyvät kiinteinä - nyt imetys teki kuin tekikin minulle näin.

Ja ylpeämpi ja onnellisempi en voisi olla siitä, että pystyn ruokkimaan lapseni kokonaan, täysin itse, omalla maidola. Sen uskomattoman onnen rinnalla ei rintojen littaantuminen paljon paina, ehkä korkeintaan vähän joskus hätkähdän kun peilistä satun katsomaan ;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat