Vierailija

onko mitään ikärajaa?

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Opiskelu on rennompaa ja keskittyy oleellisiin asioihin. Kuvaamataidot ja liikuntatunnit jää pois. Opiskeluaika on huomattavasti lyhyempi.

Mitä alaa ajattelit?

Aloitin saman ikäisenä kuin sinä ja valmistuin just kolmekymppisenä. Tosin pidin reilun vuoden mittaisen mammaloman siellä välissä. En ollut luokkani vanhin oli siellä muutama vieläkin vanhempi. Olin tosin ensimmäinen joka sai vauvan/ jolla oli lapsia. :) Minun jälkeeni taisi olla ainakin 4 tai 5 tyttöä jotka saivat muksun opintojen ohessa.

Minä viihdyin todella hyvin näiden " nuorten" parissa. Eihän sitä ikäeroa ollut kuin muutama vuosi. Suoritin myös joitain kursseja ns. aikuisopiskelijoiden kanssa ja fiilis oli todella jäykkää.

AMK:n päiväopetukseen. En ole luokkani vanhin, vaikka olen samanikäinen kuin sinä, ap. Harva luokallani on suoraan lukiosta tulleita. Viihdyn mainiosti.

Luokallani oli porukkaa 19-45 ikävuoden välistä. Mielestäni ihan OK tuo nuorisopuolikin. Aikuisopiskelu tapahtuu usein illalla ja halusin opiskella päivällä.

Samoin pärjään hyvin kuuntelemalla luennot ja tekemällä jonkin verran kotitöitä ja harjoituksia. Aikuispuolella pitäisi itse lukea enemmän ja keskittymiskykyni ei siihen riitä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat