Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

valotttaisitteko minulle, miksi ihmiset maksavat käytetyistä Reimatecin haalareista viittäkymmentä euroa huutonetissä. sekä välikausi- että talvihaalareista. Itse ostin viime keväänä molemmille lapsilleni uudet haalarit alesta viidenkymmenen euron kappalehintaan. haalarithan voi sitten myydä eteenpäin. Kertookaahan.

Kommentit (9)

jos saa haluamansa. Itsekin muuten katselin suklaanruskeaa Reimaa, mutta eipä enää löytynyt. En tosin ole varma, olisinko silti maksanut niin paljoa, kun halutuimmista pyydetään.

Ja noita -50% aleja ei oikein muualla ole kuin pääkaupunkiseudulla...ja kootkin menevät hujauksessa. Itsekkin olen ostanut käytetyn reimatecin huudosta yli 50¿ maksaen ja vielä samaan aikaan kun oli alet menossa ja olisin saanut samankokoisen uuden kaupasta samaan hintaan...satuin vaan haluamaan juuri sen mikä oli huudossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

reimatec on ehdoton etelän loskatalvissa, pohjoisempana muut haalarit ominaisuuksiltaan parempia.

Asuimme ennen pohjoisessa, nyt pääkaupunkiseudulla eli kokemusta löytyy =)

Me asumme Helsingissä, ja täältä saa kyllä lopputalvesta Reimateceja -50 prosentin alesta ilman metsästystäkin. Ainakin viime talvena sain helposti, ja oikean kokoiset ja haluamani väriset. Meillä yhden talven jälkeen ovat kyllä jo kuluneen näköisiä, polvissa ja pepussa karheumaa ja haalistumaa, vaikka on pesty oikein. Täällä kun pukua käytetään useita kuuukausia ilman lunta, römytään hiekassa, lasketaan pieneltä kallion nyppylältä pyllymäkeä vaikka lunta vain puoli senttiä jne...

ja sekin oli todella tuuria. Reilusti alennettuja reimatecejä harvoin roikkuu tankossa useampia päiviä, eli saadakseen kunnolla alennetun reimatecin saa todellakin olla skarppina (ja ensimmäisten joukossa paikalla) - varsinkin jos puhutaan suosituimmista kokoluokista.

Itselläni ei ole aikaa (eikä haluja) metsästää ale- reimatecejä alesta, joten ostan ne syksyllä suosiolla normaalihintaisina. Ja vastaavasti laitan pieneksi jääneet reimatecit huutonettiin myyntiin ja olen jokaisesta saanut yli 50 euroa. Meillä haalari on käytössä yhdellä lapsella (tyttö ei suostu laittamaan isonveljen " poikahaalaria" päälle, joten tytölle olen ostanut uudet) ja yhden lapsen jälkeen reimatec on todellakin hyväkuntoinen ja käyttäkelpoinen. Ainakin meillä kosteussuojaus on ollut kunnossa ja haalarit siistejä. Aluksi ihmettelin ja kauhistelin haalarin hinnannousua huutonetissä, mutta sitten tajusin, että 50 euroa on aika vähän laadukkaasta haalarista, joka mahdollisesti menee vielä muutamalle lapselle.

Ja ei pidä unohtaa sitäkään, että kaikilla ei ole mahdollisuutta päivittäin kierrellä kaupoissa: serkkuni asuu maaseudulla, hänellä on lähimpään isompaan kauppakeskittymään matkaa 50km, lähimpään kaupunkiin melkein 100km.

Reimateciä on helppo mainostaa ja myydä kun puku kestää pitoa. Meilläkin on kahdella lapsella olleet puvut, eikä niistä mene vesi läpi vaikka on ulkoiltu joka päivä. Ehkä siksi kun tiedetään että ne ovat hyviä. Toisekseen noita Reimatecejä ei tosiaankaan saa muualta kuin kehä III sisäpuolelta alle 100 euron alennuksestakaan. Itsekin olen ostanut 50 euron puvun huutonetistä ja huudatin sen uudelleen ja sain vielä 30 euroa, ja puku oli kyllä hyvässä kunnossa. Tosin asun pohjoisessa, joten talvikäytössä puku ei juurikaan kulu kun lumessa jatkuvasti leikitään.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat