Seuraa 

Kuinka moni on saanut kaksoset syötyään Clomeja? Mulla toinen Clomikierto menossa ja alakanu kaksoset vähän kiinnostamaan :D Mahdollisuushan tais olla 5%, mutta olisi kiva kuulla täällä tarinoita kaksosten saamisesta :) Miten asia otettu vastaan ja onko miehelle kerrottu milloin asiasta? Mä en uskalla mainita tuota 5% mahdollisuutta :D Selvitköön sitten ultrassa jos niin käy.

Kommentit (8)

Meille tuli 5. clomikierrosta kaksospojat, jotka ovat nyt jo lähes 10kk. Asia selvisi jo viikolla 8 ultraukset yhteydessä. Mies oli aika sanaton aluksi, mutta todella onnellinen asiasta. Ultraan menin, koska luultiin kyseessä olevan keskenmeno vuodon takia, joten monestakin syystä olimme molemmat onnesta soikeina :)

Asiaa auttoi varmaan myös hyvin ajoitettu, ihana ulkomaanmatka ;)

Piiki

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yritys päällä :) kp 7 ja vika clomi tänään. Ensiviikolla on näytön paikka :)

Hui, kolmoset olis jo iso ylläri, mutta pistää hymyilemään. Ei sitä jokanainen kolmosia pyöräytä :) Se on varmaan mieletön kokemus, kuten kaksosetkin. Voin tulla infoilemaan vaikka, jos hyvin käy :D

meillä tärppäsi reilu vuosi sitten 3. clomikierrosta (inssi tehtiin) ja tuloksena kolmoset. mäkin pidin kaksosia mahdollisina, mut triplat olikin melkoinen ylläri! hyvin on kyllä mennyt, vauvat nyt 6 kk.

tuplat clomien seurauksena. tosin meillä oli kyllä tiedossa että kaks rakkulaa oli tuloillaan, mut lääkärin mukaan oli pieni todennäkösyys että molemmat lähtis kehittymään... no oltiin yhdessä ultrassa rv 9 jolloin tuplaraskaus kävi ilmi. itse olin vähän järkyttynyt, mut mies oli intona heti alusta asti. no typykät kohta 4 kk ja ihan hyvin on mennyt. raskausaika oli tosin loppua kohti melko syvältä, mutta hengissä selvittiin. nyt odotellaan innolla milloin nämä lähtevätliikkeelle :P

Eli mulle kasvoi clomeilla yksi munarakkula, mutta tuloksena kaksi vauvaa, eli saimme identtiset kaksoset. :) Myös tämä todennäköisyys kuulemma clomeilla hieman kasvaa.

Mies on ollut alusta asti enemmän kuin innoissaan kaksosista. Alussa jopa enemmän kuin minä... ;)

Onnea yritykseen!

Meillä tärppäsi ensimmäisen kuurin aikana ja ultrassa viikolla 12 selvisi kaksosraskaus. Mies ei päässyt ultraan mukaan mutta soitin heti uutisen hänelle. Olimme vitsailleet jo viikolta 7 alkaen kaksosista kun vatsa turposi niin kovaa vauhtia että jouduin ostamaan jo isommat housut... Eli uutinen oli kyllä yllätys vaikka olimme tavallaan valmistautuneet siihen. Mies oli ylpeä kaksosista alusta pitäen.

Täällä tippa linssissä lueskelin teidän jutut :) ! Kiitos. Saas nähdä miten käy, tänään otin viimeset clomit ja perjantaiksi pitäisi varata ultra. Toivossa eletään!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat