Seuraa 

Eli paljonko jäi itselle maksettavaa kelakorvauksen jälkeen? Ja missä kaupungissa kävit ultrassa? Olemme harkinneet kyseiseen ultraan menoa Tampereella, mutta kun kysyin viime käynnillä hintaa, on se kuulemma kelakorvauksen jälkeen 203¿. Aika paljon minusta. Tai siis olen ollut siinä luulossa, että jossain muualla voisi päästä edullisemminkin. Tietysti kovin kauas ei kannata lähteä ajelemaan, mutta kiinnostaisi silti :)

Kommentit (11)

Näistä mainituista kaupungeista oikeastaan Lahti ja Helsinki voisivat meille olla järkevän ajomatkan päässä. Hinnoissa siis tosiaan on eroja, mutta toisaalta bensakulut huomioiden (siis jos lähtisimme toiseen kaupunkiin) ei eroa jää juurikaan.

Asia jää siis toistaiseksi mietintään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Me käytiin Kuopion Cantissa Pekka Taipaleella ja se maksoi 179e ja kelalta sain 49e takaisin eli hintaa jäi 130 euroa. Olen kyllä kuullut puheita, ettei tuo Kela korvauksen saaminen olisi niin varmaa...jotkut eivät ole saaneet, jotkut n. 20 euroa. Itse saimme jopa 49euroa, vaikka ei ollut lääkärin lähetettä ultraan.... hyvä niin!

Femedassa saa kela-korvauksen suoraan, jää noin 150 euroa maksettavaa. Kuvia tuli tosi iso nippu, pääsääntöisesti kasvokuvia. Dvd kuuluu hintaan.

Lahdessa varasin ajan Tiina Posalle Hemoon, hinta tulee olemaan n. 100 e kuulemma Kelakorvausten jälkeen. En ole vielä ultrassa ollut, joten en osaa vielä sanoa kokemuksia. Ajanvarauksessa ollut ihminen sanoi kelakorvauksista jotain sellaista, että DVD:tä ei vissiin saa mukaan, jos haluaa Kelakorvaukset tms. (en muista tarkkaan). Eli en tiedä sitten, voiko sillä olla vaikutusta Kelakorvausten määrään - siis katsotaanko tutkimus lääketieteelliseksi vai joksikin muuksi.

Onko kenelläkään muuten tietoa, aiheuttaako 4D-ultra enemmän " säteilyä" tms. kuin tavallinen 2-ulotteinen ultra? Ts. onko jollain lailla riskaapelimpaa - ultrahan on toisaalta sanottu olevan aivan turvallista vauvalle, jos nyt ei kauheen tiheästi ultraa pitkiä aikoja.

Kävimme esikoisen odotus aikana (2004) Helsingissä, Femedassa.

Nyt olemme n.1kk päästä menossa myöskin Helsinkiin, mutta tällä kertaa Felicitakseen. :) Esikoisen aikana maksettavaksi jäi ihan paria euroa vajaa 150¿ kelakorvauksen jälkeen ja samaa veikkasivat nyt myös menevän.

Monelta olen myös kuullut, että 150¿ on aika keskiverto hinta tuosta huvista. :)

t:tiitiäinen, poika 2v ja Oiva rv 19+5

Kävimme mekin ja kovasti tykättiin. Hinta oli n. 150 eur kelan korvausten jälkeen. Kuvia ja DVD mukana tultiin kotiin.. :) Suosittelen lämpimästi! Ja toi edellinen oli muuten hyvä vinkki! Eli mulla ainakin on tuolla masussa alkanut elämä kun oon syönyt jotain vähän sokeripitoista.. Tosin mä taisin ottaa pari palaa suklaata ihan 10min ennen ultraa. Ja lääkärikin kommentoi että on vilkas lapsi. ;)

Mammis + Tiitiäinen 27+3

Moikka!

Me kävimme joulukuun alussa Kaarinassa 4d-ultrassa. Olimme myöskin harkitsemassa Tampereella käymistä kun olisi ollut hieman lähempänä, mutta hintaero ratkaisi. Eli Kaarinassa Varsinais-Suomen Lääkäripalvelussa maksoimme 4d-ultrasta itse, kela-korvausten jälkeen sata euroa tasan. Saimme sekä kuvia että dvdn mukaamme. Lääkäri tutki vauvaa pitkään ja tarkasti, ja moneen kertaan näytti myös 4d kuvaa, oli tosi positiivinen kokemus. Suosittelen ilman muuta.

sohvi84 29+5

Siis eikö ainakin Helsingissä Femedassa ja Felicitaksessa saa kelakorvauksen suoraan maksettaessa? Näin olen käsittänyt, ja mielestäni nettisivuillakin niin luki. Itse olen vasta siis menossa.

Kuuluuko DVD tuohon hintaan ja paljonko kuvia saa mukaan Femedassa ja Felicitaksessa? Entäpä onko laitteissa eroa? Kahden vaiheilla ;)

niille jotka sitten päättävät kyseiseen ultraan lähteä ja saavat aamuajan tai ei ruoka muuten tunnu maittavan:

Noin tunti- puolitoista ennen ultraa nauttikaa ihmeessä paljon jotakin sokeripitoista evästä juomana tai suklaana tai ihan mitävaan. Itse olin niin pöhkö etten tajunnut. Meillä oli aika ihan aamulla enkä ollut syönyt mitään - arvaahan sen, ettei vauva liikkunut mihnään vaikka Femedassa Bruno kuinka koitti " töniä" hereille;s

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat