Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Katsoin CV:itä ja ajattelin, mitä ihme-ihmisiä tässä maassa sikiää. Kunnes tuli haastattelupäivä ja ihmettelin, olivatko edessä istuvat tavalliset tallaajat lainkaan samoja tyyppejä, joista olin papereista lukenut.

Hyvähän se on, että osaa myydä itsensä niin, että pääsee edes haastatteluun, mutta noiden kokemusten jälkeen oma itseluottamukseni työelämässä kasvoi kyllä kohisten.

Kommentit (4)

hakijan kiinni suoranaisesta valheesta: esim järjestänyt kansainvälisiä kongresseja = auttanut postittamaan kutsut niihin. Huvittavaa, mutta hatuttaa jos joku menee halpaan.

t yksi joka oikeasti on niitä työkseen järjestänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse taas ihmettelin, miten kaikki maailman ihmiset ovat sosiaalisia, positiivisa, avoimia, kaikkien kanssa toimeentulevia ja luotettavia.... Arvaa, lukeeko omassa cv:ssäni yhtä ainutta edellämainittua sanaa, vaikka olenkin kaikkea sitä.

Pääsykokeessa oli kirjallinen osuus ja haastattelu. Vetäisin kirjallisesta osuudesta täpötäydet pisteet, mutta haastattelu meni aivan päin peetä. Huomasin myöhemmin tuloslistalta, että olin saanut haastattelusta vähemmän pisteitä kuin kukaa muu. Yllättäen ei opiskelupaikkaa herunut. ;)

Nyt tuo jo naurattaa, mutta eipä naurattanut 10 vuotta sitten.

Nimim. teoreetikkoko?!?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat