Seuraa 

eli suunnitteilla rakentaa erillinen autokatostyyppinen rakennus, ehkäpä jopa kahdelle autolle niin että toisen auton saa talliin ja toiselle paikka autokatokseen. tai sitten pelkkä kahden auton autokatos-systeemi. Ymmärrän toki että hintaan vaikuttaa kaikki materiaalit ja neliömäärät mutta jos karkeasti arvioiden osaisi joku jotain heittää..? eli siis itse tehdään ei käytetä ulkopuolista työvoimaa ja materiaalina puu.

itse arvioisin jotain 30 000e mutta onko se ylä- vai alakanttiin? vai aivan päin honkia...

ja muutenkin kiinnostaisi näin etukäteen kuulla kokeneempien mielipitetitä budjetin jakaantumisesta....Itsellä varmaan aivan liian " ruusuiset" kuvitelmat. uskon että joudutaan vielä monta karvasta kalkkia nielemään kun kaikkea ei saa mtä haluaisi. Eli onko jokin mikä saattaa olla yllättävänkin kallis menoerä budjetissa jota ei tule etukäteen ajatelleeksi?jos nyt siis ajatellaan jotain muita asioita kun esim. lämmitystapaa (esim. valitseeko maalämmön vai sähkön) tai pintamateriaaleja. koska se nyt on selvä asia että ainakin materiaalivalinnoista riippuu paljon tuo budjetin sisältö.

klaara

Kommentit (3)

olet varmasti. Meille tehtiin tarjous 64m2 autokatos/tallista siten että materiaalit olis 13500¿ ja työ 15000¿. Harkkorakenteinen, vähän hankala kun pitää osittain upottaa rinteeseen. Yritämme nyt tehdä tallin itse koska tuo työhön varattu raha meni talon rakennusvaiheessa extraa maanrakennustöihin.

11000 euroa mutta kaikki työ itse. Autotalli+harraste ja varastotilaa 60 neliötä, kahden auton+traktorin katos. Puumateriaali kuten ulkoverhoukset ja koristeet silti talotoimittajalta. Mutta jos sen teettää niin materiaalikustannukset saa varmaan tuplata.

Sanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tekee itse kaikki työt ja varsinkin jos kyse on katoksesta, ei tallista.

Tosin meillä kahden auton katoksen rakentaminen vasta edessa joten en voi puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä... Pitäisi musta onnistua 15 000-20 000 budjetilla ehdottomasti....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat