Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vaan tulisivat erikseen seuraavana viikonloppuna? Esteenä olisi työjuttu - mutta ei pakollinen.

Kommentit (9)

Meillä on usein lapsen kummit tulleet joko ennen varsinaisia juhlia arki iltana tai sitten seuraavalla viikolla. Lapsen synttärit on loppu kesällä ja kummeille vielä mökkeilykautta joten ovat kaikki viikonloput mökillä.

Toisaalta vieraita on ihan riittävästi varsinaisena päivänä ilman kummejakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen itse nimittäin se kummi. Tyttö täyttää 8 ja ollaan oltu joka synttäreillä muuten ajallaan (muistaakseni). Vieraita heillä on muuten näissä juhlissa isovanhemmat ja täti. Lisäksi tulee ystäväperhe, ja siinä käykin niin, että nuo tutummat lapset leikkivät keskenään ja meidän lapset yksin. Joten toisaalta olisikin mukavampaa käydä ihan rauhassa erikseen - kun välimatkaakin on parisataa kilsaa.

Ennen joulua oltiin juuri tytön pikkuveljen synttäreillä, ja siellä oli siis samat vieraat:-) Ajattelin van, jos kummityttö pahastuu - tai vanhemmat loukkaantuu. Mutta mulla olisi tärkeä ja mukava työjuttu silloin, enkä millään haluaisi jättää sitä väliin (ainutkertainen).

Itseasiassa pyydänkin kummit eriaikaan, että saisimme heidän kanssaan seurustella erikseen ja erityisesti. Kolmet synttärit siis joka lapselle, mutta otetaan ne enemmänkin tavallisena kyläilynä. Kakkua tietenkin tarjotaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat