Seuraa 

Minulla on ollut jo jonkinaikaa vauvakuume. Olen puhunut asiasta miehelleni että miten olisi jos meitä olisi kolme...

Hän vastasi että no eihän se nyt niin mahdotonta olisi. Että kyllä hän on huomannut että minä haluaisin lasta ja kyllä hän haluaisi kanssa. Mutta ei ihan vielä.

Minua vähän vaivaa se että jos minä jotenkin painostan miestä kun minulla on se vauvakuume niin kova. Enkä jaksaisi millän odottaa.

Tuntuu siltä että jos minä painostan häntä likaa niin sitten hän ei enää haluaisikaan lasta???

Kommentit (1)

meillä on ollut vähän sama tilanne, eli mulla kuumetta pukkaa mutta mies on hitaammin syttyvää sorttia. olen myös pelännyt välillä painostavani liikaa ja pelännyt miehen reagtioita, sillä itsehän en ainakaan painostuksesta tykkää. alan kuitenkin olla jo aika " vanha" , joten miehenkin on myönnettävä, että kohta on yritys aloitettava, jos kerran meinataan. nyt ollaankin mietitty yrittämisen aloittamista tässä keväällä. tällä hetkellä mieskin on vielä ihan mukana. toivottavasti ei iske pakokauhua kun h-hetki lähestyy...:) onko teillä kuumeilut edenneet tai mies saanut jo tartuntaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat