Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Vuuden 2006 pakkaksen kypärämyssy on kokoa 70cm. Laitoin sen muutama viikko sitten silloin 4 viikkoa vanhan vauvan päähän (päänympärys 35cm). Muutaman tunnin päästä vauvalla oli todella ilkeän näköiset painaumat saumoista päässä. Seuraavan kerra laiton nurin päin, mutta edelleen sama juttu. Se myssyhän on ihan käyttökelvoton. Onko muillakin näin?

Kommentit (15)

Äitiyspakkauksissa on ihan samanlainen Pippin kypärämyssy. Niissä näyttää olevan ompelusauma aikas iso, kun vartaan esim Tutan myssyyn.

Kaippa tuo painumien saanti on yksilöllistä toisen saa toiset ei...

Suosittelen kaikille kääntämään pipon nurinpäin, silloin ei tule painaumia!

Oli käytön jälkeen ihan kamalat urat poskilla.

Minä kylläkin käytän myssyä edelleen, mutta käännän sen nurinpäin, silloin ei saumat paina =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä myssyä käytettiin pojan ollessa noin kuukausi tai toinen (myssy oli vähän ruman värinen, värjäyty sitten vielä pesussa oikean vaalean vihreäksi ja on nyt paremman värinen :>) ennen kuin ostimme sinisen myssyn. Meilläkin myssy toimi toisinaan, mutta muistelen, että välillä oli päässä painaumia. Siirryimme vielä ihan kypäräpipoon helpottamaan kaupassa riisumista ja pukemista.

enkä oo huomannut mitään painaumia :)

Pääasiassa käytetään kylläkin ruskovillan villakypärämyssyä, koska siinä on vielä parempi se naama-aukko ja pysyy paremmin korvien päällä ja on varmaan lämpösempikin :)

Ei kun hetkinen... meillä taitaa ollakin 2005 pakkaus, vauva kun syntyi 3/06.

Meidän myssy on luonnonvalkoinen ribattu Pippi-merkkinen, koko 70. En ole huomannut mitään painaumia. On käytetty myssyä tosi paljon, monesti yksinäänkin ilman muuta hattua etenkin automatkoilla kun on ollut niin lämmintä.

Nytkin se on vauvalla päässä, vaavi täyttää tällä viikolla 10 kk ja edelleen on oikein sopiva.

Oisko sitten laatu muuttunut noin paljon vuodelle 2006 ? :-(

ja sillä jää kanssa painaumat niistä myssyn saumoista, mutta silti sitä suurimmaks osaks käytetty, kun se on meilläkin ainoo, missä on riittävän iso naama-aukko=) Eikähän nuo painaumat oo ainakaan poikaa haitannu.

eli testattiin toissa päivänä hattua ensimmäisen ja viimeisen kerran meidän neidille, joka viis 5vkoa ja jäi kyllä sellaiset jäljet päähän että ei kiva .... :(

Kyllä, se on aivan kamala! Kokeilin ekan kerran kun vauva oli 3kk ikäinen. Hirveät rannut jäi päähän, eikä se jousta juuri yhtään. Meni suoraan kierrätykseen koko lakki.

olen miettinyt,että mistä saisi ostettua toisenkin varalle,kun olen ostanut kaksi muun merkkistä niin naama-aukko tosiaan on pieni vaikka itse myssy olisi sopiva...

ja ei ole tullut painaumia. Minusta ollut tosi hyvä, poika 11kk, nyt kyllä jo vähän pieni... Ruskovillan silkkiset&villaiset kypärälakit äärimmäisen hyviä ja hengittäviä ja tarpeeksi isolla " naama-aukolla" !

Kaikissa muissa sovitetuissa on liian pieni naama-aukko :-( Tosin meidän on vuosimallia 2005. Valkoinen pippi-merkkinen. Tyttö nyt 8kk ja ahkerassa käytössä.

Haginalle

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat