Vierailija

Hermoja ei ole ollenkaan, mua raivostuttaa kaikki. Itkettää ja ärsyttää kotityöt, se että vihaan asuntoamme ja täällä ei ole koskaan ikinä siistiä vaikka pakottaudun siivoamaan joka päivä. Paha olo, itkettää ja väsyttää. Silti yöunet jää olemattomiksi. En jaksaisi mitään. Raha-asiat jää hoitamatta, en halua ajatella koko juttua kun ei ole millä hoitaa :(( Kaikki kaatuu niskaan. Alkoholi maistuu liiaksikin, seuraavana päivänä aina kamala morkkis.

Tiedän mitä haluan; olla taas energinen ja iloinen, positiivinen ihminen joka olin ennen. En vain kykene siihen.

Voisko johtua tästä paskamaisesta talvesta, pimeyttä riittää yötä päivää? Vai olenko todellakin haukannut liian suuren palan elämässäni kun pitäis yrittää revetä miljoonaan eri paikkaan samaan aikaan?

Kommentit (4)

Kannattaa käydä mielenterveystoimistossa juttelemassa, sieltä varmaan osaavat auttaa eteenpäin.

Jaksamisia, kannattaa tarttua asiaan ajoissa!

elämä muuten tosi kunnossa. Silloin auttaa lääkitys ja terapia. Toki kaikkiin masennuksiin auttaa lääkitys, koska myös esim. stressi häiriyttää välittäjäaineenvaihduntaa... Sekavaa kerrontaa, mutta joo.. En kuitenkaan suosittele lääkitystä tosta vaan, mutta joka tapauksessa lähde hakemaan apua ennen kuin tilanne menee todella pahaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oikeastaan minulla on asiat sinänsä ihan hyvin (jos ei rahahuolia lasketa mukaan) eikä kai olisi syytä masennukseen. Olen kyllä kokenut rankkoja asioita -voisiko se masennus tulla vasta sitten kun se kaikki on ohitse, kuten nyt?

Musta tuntuu että tämä vois ehkä olla sitä kuuluisaa burn outia :((

ap

Unen puute ja pimeys ovat yleisiä masennuksen aiheuttajia jos asiat ovat muuten hyvin. Ihan pieni suunnitelma kuten asunnon hyvä siivus kahdesti viikossa (valitse päivät) muulloin vain keittiön siivus ja tavaroiden siirto pois jaloista on mieltä rauhoittavaa. Älä yritä kaikkea kerralla jatkuvasti. Kukaan ei pysty tekemään kaikkea kerralla.

Ainakin minun mieltäni helpoittaa yksi päivä viikossa lähes täysin läheisen ihmisen parissa muualla kuin kotona, jolloin saa rentoutua vaikka ei tekisikään mitään mullistavaa. Viikonloppuisin saa tällöin helposti pois päivän jolloin tekisi mieli vaan helpomman kautta vetää perseet jotta saisi rauhan.

Jos olet jo kokeillut tälläisiä pieniä temppuja eivätkä ne ole auttaneet kannttaa keskustella siitä ihmisten kanssa jotka edelliset vastaajat mainitsivat.... ja hyvin pian..... jotta et ala epäilemään ettei tilanteesta ole lainkaan poispääsyä! Yksin ei todellakaan kannata jauhaa masentavia asioita!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat