Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tai no, yhtään, on mulla 20e. Mutta ei sillä lapsilisiin saakka elä. Ei oo ketään keltä lainata. Mikä on seurakunnan apu tms? Mistä saa ja miten ja onko se rahaa vai ruokaa vai mitä?

Ei pliis sitten moralisointia tai muuta ilkeää, tämä ahdistaa jo muutenkin. Eka kerta kun rahat on totaaliloppu tässä vaiheessa. Joulu jotenkin sekoitti kaiken.

Kommentit (21)

Ainakin semmoinen fisher pricen jumppamatto systeemi ja sitten jotain helistimiä sun muita. Sellainen kirahvi jonka sisään saa palikoita.. mulla ei valitettavasti ole kuvaa niistä enkä tarkkaan muista mitä kaikkea (varastotilan puuttumisen takia ne ei ole mulla täällä kotona vaan ystävän luona varastossa)

Sähköpostini on tuulikello@gmail. com

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tiedän todella, mitä on kun ei ole rahaa ruokaa. kun olin lapsi, elettiin oman kasvimaan turvin. kun kerran oli kulunut puoli vuotta, ettei me lapset oltu saatu limsaa, veljeni hoki unissaan " limsaa, limsaa" . äitin oli pakko ostaa limsaa. :) nykyään kai kaikki lapset saa limsaa vaikka joka päivä.

kannattaa ottaa selvää, onko lähistöllä esim. leipäjonoa. niitä ainakin seurakunnat, mutta kai muutkin järjestöt ylläpitää.

-10

olen kaupan kassalla töissä ja vähintään kerran viikossa tulee noita seurakunnan maksusitoumuksia jolla voi ostaa tietyllä summalla ruokaa. No, noin joka toinen tämmösen lapun antaja ostaa omalla rahalla kaljaa ja tupakkaa, monesti vielä suuremmalla summalla kuin mitä maksusitoumuksella sai ruokaa. Minua ottaa tuommonen päähän, vaikkei minun rahoista olekaan kysymys.

koska sitten kun se maksetaan taksin, on se ehtinyt kasvaa korkoa niin paljon että olen jälleen tässä tilanteessa kuin nyt :( Voi kun olis edes jotain myytävää, mutta ei siitäkään heti rahaa saa.

Miten sitä seurakunnan ruoka-apua saa? Mihin sinne soitetaan?

Onneksi lapset saa sentään päivisin hoidossa ruuan, mutta illat ja viikonloput tulee olemaan hankalia. Ja kai mullakin pitäis joskus syödä jotain..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat