Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meiän 6v tyttö on niin röyhkee ja näsäviisas, että melkein joka päivä tuntuu useesti siltä että vois antaa kunnon selkäsaunan. Nytteki raivostuttaa niin paljon, etten haluais nähä koko pentua viikkoon! Mitä tehä, ettei kävis hirveitä?

Kommentit (8)

voi olla esim arestia, tukkapöllyä, karkkipäivä väliin, ei saa osallistua yhteiseen kivaan tai muuta vastaavaa. Kuitenkin niin että tyttö alkaa tajuamaan kuka olet ja kuka määrää talossa sekä miten saa käyttäytyä ja miten ei!

Itellä menee hermo 2v uhma tytön kanssa, mutta kyllä se tästä, vaikka välillä tekis mieli sulkee tyttö laatikkoo ja pistää lähetykseen johki kauas, mutta onhan se kuitenkin nii hemskutin suloinen useimmiten :) joten siis yritetään kestää :))

t: äite 22v

vaikka mukula on välillä niin kamala 3 vee uhmis. Pienempänä tuntui useinkin siltä, että haluaisin ottaa lasta jaloista kiinni ja heilauttaa pään seinään. Oikeasti. Tietenkään en sitä koskaan tehnyt, koska rakastan lasta yli kaiken, mutta ajatus tuntui kyllä todella tyydyttävältä. Oikeastaan ainoa mikä tuollaiseen auttoi mulla oli oma aika. Eli nyt vaan vähän huilaamaan hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä oon sellanen jämäkkä ja olen ihan samaa mieltä noissa " rangaistus" asioissa, mutta ku isä tulee kotiin ni siinähän se sitte onki. " Ei mun tarvii, isi antaa" " Mä en tykkää muista ku isistä ja velistä, susta mä en tykkää" etc. Isin mielestä ei pidä liikaa vaatia, tyttö ku on vasta niin nuori... VITUT!!! Oon monta kertaa sanonu miehelle, että NYT tähän tulee muutos, mennään puhumaan jolleki ja on kyllä ollu suostuvainen, mut aina se on vaan jääny...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat