Vierailija

Itse: Heinzin pikkelsi suoraan purkista ja Kallen mätitahna suoraan tuubista. Paistetut sipulirenkaat katosivat kans aina jo paistinpannulta.

Lapsi 3v: Raaka sipuli (käy mättämässä suuhunsa leikkuulaudalta kun silppuan), raaka sinappi ja maustekurkut.

Sivut

Kommentit (17)

tuota kaurahiutale-sokerimössöä söin minäkin. Ja ruisleivän päälle laitoin kans joskus sokeria. Ei kyllä enää tulis mieleen laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

avokaadoista. Todellakin kaupassa tuo 2 v ostaisi vain ja ainoastaan avokaadoja. Teitää kuulemma jo muka ite valita hyviä. Niihin meidän rahat menee. Mieskin on viimeisen vuoden aikana oppinut syömään.

puolukkahilloa, johon sekoitettiin vehnäjauhoja ja sokeria; ruisleivän päälle levitin aina sinappia.

Esikoinen söi mielellään ruisleipää, jonka päällä balkanmakkaraa ja raakaa sipulia, juomana piimää.

Joskus poika halusi syödä sitruunaa "raakana"

Muutenkin esikoiselle on aina maistunut kaikenlainen ruoka, ja varsinkin maustetut ruuat olivat mieleen

Nuoremmat kaksi lasta ovat niin nirsoja ruuan suhteen, etteivät syö kuin miedosti maustettuja perusruokia, isänsä on samanlainen.

sipulit (raaka tai paistettu), oliivit, feta, homejuusto, chilit, sinappi, pikkelssit, kaikki tuliset ruoat (erityisesti intialainen ja thairuoka), piimä, greippi, avokado, kiiwi.

Vanhempi lapsi taas suosii peruna-jauhelihakastike-linjaa, vaikka aivan samoin on koitettu totuttaa maistamaan kaikkea.

riisimurot mansikkasoseen kera.

lapsella voi suoraan purkista, mutta taitaa olla monilla muillakin, muistan ainakin olleen myös omaa herkkuani pienenä.. mutta juu, tätä yritetään kovasti estää ;D

-siis samaan aikaan.

Saisin muuten raivarit, jos joku antaisi minun lapsieni tehdä jotain vastaavaa.

Omat lapseni ovat aika nirsoja, ihan tavislinjalla siis mennään. Itsekään en ole kolmeenkymmeneen vuoteen tuota voin ja hillon yhdistelmää suosinut =)

Pakko on lisätä, että olen aina ollut normaalipainon alarajoilla, lapsena ja aikuisena.

olen syönyt sitä nyt jo vaikka kuinka paljon sellaisenaan.

lapsena nuolin aina voin leivän päältä, ja sitä piti voidella monta kertaa uudelleen. Sama tapa on myös lapsillani, vaikka aitoa voita ei enää käytetäkään leivän päällä...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat