Vierailija

tai muuten rasittavalta? Vai olenko kummajainen? Yksi tällainen ihminen on, joka niin hankala luonne, että koko päivä menee aina piloille kun tiedän että hänelle pitää soittaa. Yleensä siirränkin soittoa eteen päin. Ja olen niin raukkis, etten uskalla välejä katkaistakaan. Enkä voisikaan, kun samoissa ystäväpiireissä olemme.

Kommentit (8)

En ymmärrä mikä pakko se muka on.

Itse olen kyllä soittamatta eräälle kaverille koska en jaksa hänen juttujaan ja maratonipuheluita. Hänessä ei ole sinänsä mitään vikaa, hän on iloinen ja kiva mutta hänen juttunsa pyörivät vain omien asioiden ympärillä ja jos kerron jotain itsestäni, on vastaus " hmmm" tai " jaa" .

Sitten tämä kaveri painostaa minua sähköpostilla ja tekstiviesteillä soittelemaan ja käymään kylässä. Joskus ahdistaa ja joskus minulla on huono omatunto mutta olen edelleenkin sitä mieltä, että mikään pakko minulla ei ole soittaa kun en jaksa niitä puheluita....

Toki haluan tietää mitä hänen elämäänsä kulloinkin kuuluu ja minusta sähköposti on siihen tarkoitukseen ihan sopiva väline.

on tunnettu lapsesta asti.

valitettavasti tää ystävä on lähivuosina kärsinyt ihmissuhdeongelmista ja masennuksesta. sen takia en mielellään jaksa joka päivä, edes joka toinen, viettää hänen kanssa puhelimessa tunteja. tällä hetkellä meillä on muutenkin niin erilainen elämäntilanne: minusta on juuri tullut äiti. hän ravaa baareissa 24/7.

tuen kyllä häntä, mutta ihan aina ei vaan jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että yhtä en millään jaksaisi. Mutta tää kyseinen tyyppi pitää mua todella hyvänä ystävänään, ja hänellä on ollut masennusta ja muuta, joten haluan olla hänelle ystävä kuitenkin. Jos hän pärjäisi paremmin omillaan, varmaan feidaisin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat