Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Välillä on kovakin vauvakuume ja välillä taas tuntuu, ettei oikein tiedä... Haluaisin olla yhtä varma vauvakuumeestani kuin esikoisen kanssa olin. Muistan kuinka kiihkeästi odotin, ett tärppäis ja kuinka upeaa aikaa se pelkkä kuumeilukin jo oli.

Nyt tulee välillä kova halu saada vielä toinen ja sitten taas tulee paniikki, ett selviääkö siitä ja haluaako oikeasti... Mies on aivan varma, että haluaa ja taas hänen varmuutensa tekee mut epävarmaksi. Ihan hullua... :)

Kommentit (1)

muttä täällä ainakin yksi epävarma kuumeilija ilmoittautuu! Mä olen noin vuoden verran haaveillut toisesta lapsesta, välillä enemmän ja välillä en yhtään. Mies haluaisi vielä vähän laittaa jäitä hattuun, mutta koska ehkäisy on ollut sen vuoden jo pois käytöstä, hän on sanonut, että tulee sitten jos on tullakseen. Rytmimenetelmällä olemme saaneet vältettyä raskaaksitulon eli ainakin tämä " ehkäisy" on toiminut meillä hyvin ;)

Olemme uusperhe ja yhteisiä lapsia meillä ei ole. Miehellä on yksi lapsi edellisestä liitosta ja minulla yksi myös edellisestä. Tämä minun nelivuotiaani on meillä ja miehen lapsi on äitinsä luona. Kovasti siis jo tulisi ikäeroa lapsille, mutta vähän ollaan puhuttu, että kaksi yhteistä lasta tehtäisiin aikalailla peräkkäin. Mutta kyllä nuo uusperheemme lapset viihtyvät oikein hyvin yhdessä, vaikka heillä on reilu viisi vuotta ikäeroa, joten tuskin tarvitsee huolta kantaa siitäkään...

Joka kuukausi on sellainen jännä kutina, että jospa nyt onkin tärpännyt, vaikkei ovulaation aikana touhutakaan! Nytkin on kp26/kp28-30, mutta eiköhän nuo menkat sieltä taas totuttuun tapaan tule. Ehkä sitä vauvaa mies haluaa alkaa yrittää ihan tosissaan jonkun ajan päästä. Enkä minäkään aina varma ole, haluanko vielä lasta vai en... Eli tuttuja mietteitä aivan kuten sinullakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat