Vierailija

Mulla ollut kierukka reilun vuoden ja suunnilleen vähän yli puolen vuoden ajan ollut aivan kamalasti finnejä selässä!! Inhottavaa :(! Oikein punaisia arpiakin jäänyt :(. Lähteekö ne arvetkaan pois koskaan? Pitäisi kai poistattaa koko kierukka...

Kommentit (2)

On tullut! Mulla on kierukka nyt toista kertaa. Ensimmäiselläkin kerralla selkä kukki, en vain koskaan osannut yhdistää sitä kierukkaan. Kierukan poiston jälkeen selkä parani ja sain välissä pari muksua. Sitten laitoin uudestaan hormonikierukan, olihan se ollut hyvä ja huoleton ehkäisykeino. Ja finnit palasi!! Arhg... Nyt oon odotellut 1,5v. ja ei näytä iho rauhoittuvan! Naama myös rasvoittuu hormonikierukan vaikutuksesta enemmän. Harkitsen jo kierukan poistoa!

Selkä kukkii koko ajan,joskus lievemmin,joskus oikein kunnolla.Eikä ole koskaan ennen tuota tehnyt.Myös karvankasvun olen huomannut lisääntyneen,viiksiäkin on vaikka olen vaalea.Olen myös miettinyt koko laitteen poistoa tuosta syystä,en tiedä olenko lapsellinen(kierukan laittaneen terveyskeskuslääkärin mukaan olen kun edes voin valittaa selän finneistä) mutta kyllä ne häiritsevät.Kierukka on ollut 2 vuotta ja laskelmieni mukaan se on maksanut jo itsensä takaisin(vrt. e-pillereihin tuossa ajassa)eli ehkäpä alkuvuodesta voisi jo marssia gynelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat