Vierailija

Oon ihan kauhuissani. Olen lääkekuurilla ja joutuisin tekemään abortin jos nyt tulisin raskaaksi. En halua ottaa riskiä lapsen vammaisuudesta. Lääkrikin erikseen mainitsi, että yritys pitää hetkeksi laittaa jäihin. Vauva on toivottu, mutta ei vielä... pari kuukautta AINAKIn pitäisi vielä kulua.

Oireeni miksi panikoin:

viluttaa --> on myös flunssa

närästää

maha välillä kiertää

oksettaa koko ajan

pari nippailu tuntemusta mahassa

kp on nyt vasta 20/28

Ajattelin huomenna soittaa lääkärille ja vuodattaa tämän paniikin. Vai pitäiskö tehdä testi nyt? Eise mitään helpottais jos se plussa tulisi niin sit vasta paniikki olisikin. :( Mitä luulette?

Kommentit (7)

Itse ainakin oirehdin useinkin juuri niin kuin toivon eli jos toivon olevani raskaana, niin kaikki maailman raskausoireet iskee päälle saman tien. Sama voisi hyvinkin käydä jos en missään nimessä saisi olla raskaana, taas olisi joka ikinen raskausoire vaivaamassa;)

Ja kiertosi on vielä siinä vaiheessa että noin monia oireita tuskin olisi vielä ilmaantunut vaikka olisitkin raskaana. Onko raskauden mahdollisuus kuitenkin olemassa? Ihmettelen vaan, jos on, sillä aikamoisen riskin olet siinä tapauksessa ottanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pari viikkoa sitten oltiin juhlahumuissa risteilemässä ja se kortsu unohtui. tiedän kuinka tyhmää se on unohtaa, ja poden siitä kamalaa syyllisyyttä. ja mun säkällä ovuloin silloin. Ei kannata moralisoida... Olen kumminkin aikuinen ja äiti. Ja ihan tajuttoman peloissaan...ahdistunut ja katuva. Koska voin testata aikaisintaan? Vasta negan jälkeen saan mielenrauhani takaisin.

ap

Sitä ennen raskauden voi todeta verikokeella, voithan käydä sellaisen otattamassa. TK:ssa tuskin tekevät, mutta yksityisellä varmasti. Tosin näin äkkiseltään laskettuna kaksi viikkoa sitten sulla oli vasta jotain kp 6 ja aika_harva ovuloi siinä vaiheessa, vaikka onhan sekin mahdollista.

Tsemppiä sinulle, toivottavasti loppu hyvin kaikki hyvin. Oikeesti, mä luulen että sä vaan kuvittelet nuo oireet (tai ainakin että liittyisivät raskauteen), kun pelkäät niin paljon.

Ei ainakaan minulle tulisi mieleen (jos en raskautta yrittäisi vaan ehkäisisin huolellisesti) miettiä noilla oireilla raskautta. Pikemminkin mahatautia tai lääkeaineiden sivuvaikutuksia.

Sulla taitaa ap olla pää niin täynnä raskauden yritystä ja raskausoireita, että kaikki mikä kehossa tapahtuu, tulkitaan sitä kautta. Jos ehkäisystä huolehditaan, huonovointisuus, mahankierto, närästys ja viluisuus kyllä liittyvät yleensä mahatautiin, lääkkeiden käyttöön (!), flunssaan, väsymykseen ym. miljoonaan normaaliin tautiin ja kehontilaan...Raskautta on syytä epäillä, jos seksiä on harrastettu ilman ehkäisyä juuri ovulaation aikaan.

Lainaus:

Raskautta on syytä epäillä, jos seksiä on harrastettu ilman ehkäisyä juuri ovulaation aikaan.

Jos näin ei ole, niin ed viestissä löytyy monta syytä oireillesi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat