Seuraa 

Nyt näin mielenkiinnosta kyselen että onko raskausoireenne olleet erinlaiset tytön ja pojan odotuksen aikana?

Mulla aiemmin kun olen tyttöjä odotellut niin olen voinut pahoin alkuaikoina,molemmilla kerroilla kova himo sitruunoihin ja appelssiineihin,liha on yököttänyt.vatsassa tumma viiva yli mahan ja tukka huonossa kunnossa.

Nyt vaikka raskaus hyvin alussa,ei pahoinvointia,tekee mieli irtokarkkeja ja kivennäisvettä,rinnat jo nyt turvonnut ja tosi arat (rv n.6)

Ennen kuin tiesin raskaudesta näin " kesken unien" ikäänkuin " " mainoskatkon" " jossa tuli vahva tunne että mahassani on poika.

Jos on uskominen hedelmöitys ajankohtaan niin kätilöopistolta saimme kuuman vihjeen hedelmöittymispäivälle ja jostakin luin että juuri sinä ajankohtana on suuri mahdollisuus saada poika kun uivat vikkelämmin perille kuin tyttelit..

no tiedä häntä..toivottavasti vain raskaus sujuu hyvin ja kulta-pieni pysyisi masukodissaan syksyyn asti!

Kommentit (4)

ja kaksi tyttöä syntynyt =)

Lisäksi toisessa raskaudessa oli pahoinvointia ja oksennus lensi, toisessa ei mitään.

Nyt kolmatta odotan ja taas aivan erilainen, saa nähdä mitä sieltä masusta tulee =)

Duracel rv 11+5

ei pahoinvointia,iho ja hiukset elämän kunnossa, voin mainiosti, ei juuri nimeksikään turvotuksia, närästystä jonkun verran.

Ja hassuin oire oli jalka-ja kainalokarvojen kasvun lopahtaminen :)

ei tarvinnut höyläillä tai vahailla kuin kerran koko raskausaikana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat