Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen tätä täällä ennenkin joskus valittanut, mutta oikeesti en edes voi enää mennä nukkumaana, ilman, että olisin tosi väsynyt, kun olen niin ihastunut yhteen mieheen ja en pysty ajattelemaan muuta kuin häntä:(

Minulla on siis jo oma mies ja pieni lapsi. Tätä ihastustani en varmasti koskaan tule saamaan, enkä varmaan näkemäänkään.

Kertokaas kokeneemmat, että mitä hittoa minun pitäisi tehdä, kun en pysty lopettaa tämän ihastuksen miettimistä:(

Kohta sekoaa pää:(

Kommentit (17)

Tavallaan on hyvä, että mä poistin sen numeron, jotta ei ole semmoista houkutusta laittaa viestiä tai soittaa. Kun vähän niinkuin suututin ihastuksen viimeksi, niin se ei varmaan muhun ota nyt ekana yhteyttä:(

Mutta ihanaa kuulla, etten ole ainut tällaisen asian kanssa eläjä:)

itse muistelen vieläkin niitä kahdeksan vuoden takaisia tapahtumia, ja tämä yksi suudelma sai haluamaan lisää! Ja kyllä, rakastan miestäni erittäin syvästi, mutta en silti pysty vastustamaan tätä tunnetta, joka vie jalat alta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja hän ei luultavasti ole edes kiinnostunut musta.

Poistin hänen numeronsakin, mutta nyt harmittaa niin pirusti:( Jotenkin aattelen, että jos tapaisin hänet vielä, voisin huomata miten paska pelimies se vaan on.

Mutta kuitenkin koko ajan vaan haaveilen hänestä ja välillä oikein olen iloinen, kun huomaan, etten koko päivänä ole muistanut häntä:(

Kuinka kauan tämmöinen ihastuminen edes voi kestää?

Mies on koko ajan vaan niin ihana mulle, mulla vaan pyörii muut miehet mielessä:( nyyh

ja edelleen mietin häntä tyyliin heti herättyäni ja nukkumaan mentäessä. Tiedän, että olen varmaan luonut hänestä jonkun täydellisen miehen vain mielikuvissani.

Voi kumpa pystyisin taas nauttimaan perhe-elämästä ja omasta miehestäni:(

mutta yksi suudelma muutti taas kaiken. Ollaan jatkuvasti tekemisissä perheittäin.. kyllä tässä voi tulla hulluksi... Jotenkin tuntuu, että kun ei mikään ollut muuttunut näiden vuosien aikana vaan joku palo ajaa meitä toistemme luo, niin voiko sitä vastaan edes taistella!?

Olen yrittänyt miettiä kaikkea negatiivista hänestä. Olen ajatellu, et´on niitä komeampiakin jne. Mikään ei auta.

Pahinta tässä on mullakin, et koko ajan mielessä ja perhe-elämä kärsii.

Tiedän et jutusta ei tuu mitään, mut en pääse kans ihastuksestani eroon kokonaan. Odotan vain, että aikaa kuluisi ja unohtaisin kaiken.

Sehän tässä on, että kenekään kanssa en ole kokenut näin voimakasta tunnetta ja se on yks miksi en pääse ihastuksestani eroon.

niin kyllä se siitä unohtuu. rakennat vaan pilvilinnoja, ei se oikassa elämässä keskellä arkea ja murheita niin ihana olisi kuitenkaan. älä vain vaaranna perhettäsi! siitä et pääsisi yli, mutta ihastuksista pääsee, voi vaan joskus mennä vuosia.

Alahan niissä haaveissasi miettiä teidän arkea tämän ihastuksesi kanssa. Miten riitelette kotitöistä jne. Jos päässäsi mietit vaan ihania asioita niin vaikeaa on.

nytkin istun puhelin kädessä, enkä pysty päättämään soitanko vaiko en. samaan aikaan rakas aviomieheni nukkuu yövuoron jälkeen makuuhuoneessa. ( täytyisi siis mennä autotalliin puhumaan). Tätä " ihastumista" on kestänyt kahdeksan vuotta, välillä laantuen, mutta nyt on taas saanut uutta roihua. Yhtä helvettiä siis! MItään muuta ei todella pysty ajattelemaan!

Sulla on kuitenkin hyvä mies, jota ilmeisesti rakastat vai? Jos näin niin koita unohtaa.

Itse olen ollut vuosia ihastunut myös, mutta tiedän etten ikinä tee mitään asian eteen sillä rakastan miestäni niin paljon kuitenkin. Itse olen järkeillyt että kun arkea ei tämän toisen kanssa ole niin siitä tämä vaan johtuu.

Mutta tapasin kanssa kerran yhden ihanan miehen. Koskaan sen jälkeen en ole samaa tunnetta kokenut, kuin tämän kanssa ja oli vaan yhdel illan juttu. Siitä on jo 7-vuotta ja ajattelen tätä miestä vieläkin todella usein. Kyllä ne sinunkin suuret tunteet siitä laantuu ajan myötä, nyt vaan jaksettava kestää ne. Mutta voi olla ettet kanssa pysty unohtamaan kokonaan piiiitkään aikaan

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat