Vierailija

Kommentit (19)

tähän aikaan illasta ei voi mitään sille, että olis ihan hiton kiva joskus syödä jotain normaalia, mikä maistuis jollekin. eihän se kenenkään muun vika ole. Pyydän anteeksi. Nää aikuisten allergiat on vaan sellaisia, joista ei lääkäritkään ole muka koskaan kuullu...

Ikävä kuulla ettet voi nauttia samoista herkuista, mutta onko se sinulta pois jos joku toinen herkuttelee?

Vierailija:

Lainaus:

olen laihtunut elokuusta seitsemän kiloa, koska en voi syödä mitään! voi kun voisinkin syödä suklaata! muista jouluruuista puhumattakaan. tai pitsaa ja hampurilaisia. karkkia. keksejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen laihtunut elokuusta seitsemän kiloa, koska en voi syödä mitään! voi kun voisinkin syödä suklaata! muista jouluruuista puhumattakaan. tai pitsaa ja hampurilaisia. karkkia. keksejä.

siksi tuli noin julma reaktio... joskus leikittelen ajatuksella, mitä söisin jos saisin, tai maistuiskohan vaikka homejuusto samalta kun ennen... no, elämä on. :) ja kyllä niillä vielä jäljellä olevilla ruuilla elossa pysyy, vaikka oonkin tällanen mustelmilla oleva luuviulu...

vaatii pitkää pinnaa ja mielikuvitusta kehitellä mitään järkevää syötävää noista. Ymmärrän nyt olla valittamatta pikkuasioista! *voimahali* t.ap

tän listan kirjottaminen ehkä purkaa tätä hatutusta..

maitoproteiini, viljat, tattari, kvinoa, possu, soija, kalat, äyriäiset, sipulit, melkein kaikki mausteet, rypsi ja rapsi, lanttu, paprika, appelsiini, kaakao, riisi, raaka peruna, auringonkukansiemen, pinjansiemen, tilli ja omena ja porkkana aina keväisin

olikohan siinä kaikki?

mutta käytän siihen lääkitystä, ja viimeksi otetuissa kokeissa arvot olivat ihan normaalit.. enkä muuten edes laihtunut silloin kun oireet todettiin....

Ja en voi vaatia muita noudattamaan tätä vittumaista ruokavaliota. Vaikka jos joku laihtua haluaa, niin tällä dietillä tulokset on kyllä varmoja. (Tosin tuskin yhdenkään lääkärin mielestä suositeltavia.)

Mua vaan niin ärsyttää, ja mikäs parempi paikka kun tämä purkaa. Täällähän tuntuu kaikki muutkin vaan vittuilevan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat