Vierailija

Saatiin joulukuun lopussa lasku, jossa oli viesti, että netti sulkeutuu 28.12 jos laskua ei makseta heti. Laitoin tuonne viestiä ja sovin, että maksan laskun 5.1.

Nyt kävi sitten niin, että pystyin maksamaan 10 euroa tuosta laskusta (jonka yhteissumma on/oli 29 euroa). Laitoin tuonne torstaina viestiä, kun maksoin tuon 10 euroa, että voinko maksaa loppusumman 20.1, kun tulee lisää rahaa (palkkani).

Ja sitten päästäänkin siihen miksen maksanut tuota laskua ajoissa; marraskuussa oli aikamoista sählinkiä ym. Avomieheni otti ja lähti, koska olisi itse halunnut abortin ja minä halusin pitää lapsen (olen nyt kolmannella kuulla raskaana). Ja sitten jouduin maksamaan tuossa alkukuussa yhden yksityislääkärilaskun, joka oli aika iso. Olen nyt työharjoittelussa työkkärin kautta (olen työtön), joten pystyn maksamaan tuon loppulaskun silloin.

En saanut vielä perjantaina vastausta tuolta ja nyt en pääse enää kirjautumaan sähköpostiosoitteeseni, koska se on suljettu. Joten en pääse katsomaan vastausta.

Mitä luulette, meneeköhän netti huomenna kiinni?

Kommentit (5)

salli mun nauraa. Nimenomaan operaattoreiden ja nettifirmojen asiakaspalveluihinhan on niin usein hirveät jonot, ettei sinne kannata alkaa soittamaan. Itsekin ne toivoo, että niille lähetetään sähköpostia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tietty puhelimitse sinne kannattaa soittaa. Esim nyt ei varmasti ole kamalaa ruuhkaa. Sähköpostiviestiin voi tulla vastaus vasta viikonkin päästä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat