Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kun tunenn olevani aikamoienn luuseri. Ja en vaan tunne, vaan myös olen. Olen käynyt lukion ja sen jälkeen useampaakin koulua/ yliopistoa. Valmistunut oeln vain yhdestä, eikä sekään yliopisto. Olen eronnut ja tällä hetkellä yh. Olen kärsinyt masennuksista ja miessuhteeni ovat olleet paskoja. Rakastan lastani, mutta muuten en ole tyytyväinen elämääni. Olen köyhä ja pienituloinen, ex-miehen kanssa saa jatkuvasti tapella lapsen asioista.

Näin juuri erään vanhan luokkatoverin. Asuu hienossa isossa omakotitalsosa kalliilla alueella ja vaikutti onnelliselta. Voi vittu ku hävettää.

Kommentit (6)

käsikirjoituksen mukaan kunnes valmistuin yliopistosta, hyvin arvosanoin, kuten aina. Sitten se alamäki alkoikin. Aina joskus tulee mieleeni, että asiat rupesi menemään päin peetä sen jälkeen kun muutin valmistuttuani asumaan nykyisen mieheni luokse. Nyt olen neljääkymppiä lähestyvä, ei uraa, ei rahaa, ei hienoa kotia, ei oikein mitään millä päteä. Ei edes mitään hianoa kulttuuriharrastusta ;). Elämän ilo on lapsi, ja se ettei ole kylmä eikä nälkä kaikesta huolimatta.

luokkani surkein tyttö. Nyt kahden lapsen äiti, onnellisesti naimisissa, ihanassa omakotitalossa. Ja vakityöpaikka myös löytyy. Hiljaisissa vesissä ne isot kalat ui=). Nykyään kolmekymppisenä löytyy itsetuntoa ihan tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No mä olen se kalliissa omakotitalossa asuva onnellinen ja hyvin koulutettu tapaus, mutta en mä usko, että se ketään vanhoja luokka kavereita kiinnostaa. Enkä mä kyllä itsekään vertaa itseäni niihin. Eikä mukaan kiinnosta onko niillä ulkoisesti tai muuten mua paremmin vai huonommin.

Olisi hyvä jos sulla olis kaikki kunnossa, Kuulostaa siltä ettet ole onnellinen. VOisit olla, vaikka oetkin yh ja tulot pienet. Onhan sulla ne rakkaat lapset. Pikku murusista se meidänkin onni kerääntyy.

Mutta paistaa se päivä vielä sunkin risukasaan. Sinnettele vain ja rakasta niitä lapsias niin kyllä se siitä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat