Vierailija

Varmaan tuli äsken jotain housuun, oikein sellanen vetelä pieru tuli. Ja ähkäisy päälle. YÖK!

Kommentit (25)

Tai oikeestaan se ääni nyt vaan on koomista, mutta se haju voi olla etova. Mä en ottasi sitä riskiä että haisisin paskalle vapaaehtoisesti. Mielummin menen vessaan. Ja miehen potkisin sängystä lattialle, jos siellä rupeaisi paskaa änkeämään.

Unissaan jos piereskelee niin sillä ei ole mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyllä voi olla normaali suhde, jos ei voi puolisonsa läsnäollessa piereskellä.

Vaihtakaa miestä tai alkakaa erakoksi.

Kuka pierujaan säästää, sillä muutankin salattavaa on.

Mä en halua piereskellä miehen tai kenenkään muun kuullen. Olen sitä joskus tehnyt, mutta harvoin. Enkä tykkää siitä että mies piereskelee sängyssä.

Mutta omia tuotoksiani voin nuuskutella ja analysoida vaikka kuinka kauan.

Paras keino siihen on kun laittaa käden pyllylle ja pierasee, toki peitonkin alla on ihan hyvä, sitten vaan nuuhkii ja analysoi.. Eli selvittää sitä miksi pieru haisee nyt tällaiselle, söinkö liikaa leipää, hmm vai joinko tavallista maitoa. Olen keksinyt tittelinkin itselleni: analysaattori!!

Joskus tulee niin hyviä pommeja, että itteääki oksettaa.

Joskus kun asuimme kerrostalossa toivoin, että olisin onnistunut tekemään niin hirmu pitkän ja kovaäänisen pierun, jotta seuraavana päivänä meille olisi valitettu pitkään jatkuneesta melusta :D

Joskus kyllä tuntuu, että mun mies ei ymmärrä näitä mun juttuja... Kiitos että sain avautua teille!!

Vierailija:

Lainaus:

Paras keino siihen on kun laittaa käden pyllylle ja pierasee, toki peitonkin alla on ihan hyvä, sitten vaan nuuhkii ja analysoi.. Eli selvittää sitä miksi pieru haisee nyt tällaiselle, söinkö liikaa leipää, hmm vai joinko tavallista maitoa. Olen keksinyt tittelinkin itselleni: analysaattori!!

Joskus kun asuimme kerrostalossa toivoin, että olisin onnistunut tekemään niin hirmu pitkän ja kovaäänisen pierun, jotta seuraavana päivänä meille olisi valitettu pitkään jatkuneesta melusta :D

Joskus kyllä tuntuu, että mun mies ei ymmärrä näitä mun juttuja... Kiitos että sain avautua teille!!

Kait nyt kätesi peset näiden piereskelyjen jälkeen.

Vierailija:

</p> <p> <br /> Vierailija:</p> <p>[quote kirjoitti:

Mitä ihmettä oikein syötte? Tuore leipä, etenkin hiivaleipä, pierettää. Samoin sokerit, eli peruna, pasta makeiset jne. Ei kannata syödä vähän väliä, vaan muutama ateria päivässä. Entäs ruoka-aineallergiat?

Jatkuva piereminen ei ole normaalia...

ette kai tosissaan kuvittele, että pireminen on normaali olotila?? Minua ei ainakaan pieretä juuri ikinä ja muuten, en olekaan yhtään ylipainoinen.

Ja ei mulla ainakaan ole niin paljon koskaan ilmavaivoja, että koko ajan pitäsi hypätä vessassa. Ja on hetkiä kun mies ei ole kotona. Silloin voi piereskellä vapaasti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat