Vierailija

Oman lapsen kummi ei tullut katsomaan taaskaan 2 v kummilastaan, olimme tulleet toiselta puolen suomea ja kun pyysin häntä piipahtamaan niin vastaus oli et ei nyt jaksais, ja oon reissannut niin paljon ja blaa blaa blaa.. ei muistanut edes tekstarilla 1 v synttäreil, vaikka kuulemma muisti ne :(

Kommentit (7)

Minä en ole kummina ikinä ottanut kummilapsiani hoitoon, siksi kun itsellä ei ollut lapsia silloin kun ne oli pieniä. Olin ihan kauhuissani ajatuksesta, että pitäisi hoitaa jotain taaperoa tms.

nyt kun on oma lapsi, sen tajuaa.

ikinä en vienyt kummilastani mihinkään enkä käyttänyt missään.

kerran käytiin elokuvissa ja se oli niin kauheaa että jäi sekin siihen.

aattelin aina että se on liian pieni kaikkeen tekemiseen ja sitten kun oli isompi, niin oli niin rasittava etten jaksanut ekä halunnut. nyt on jo teini.

lahjat olen antanut rahana jo vuosia, en enää edes yritä keksiä mitään jännää. koskaan se ei ole kiittänyt mistään, vaikka eipä tuota kiittelemistä ole ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hän kysyi minulta kukas se sinun kummisi olikaan? Vastasin että Sinä ja NN.

Siltä istumalta lähdettiin ostamaan korvakoruja. Mutta mulla ei tästä mitään traumoja ole - pikemminkin huvittaa miten täti ois voinutkaan muistaa kun ei muistanut olevansa kummi...

Sitä se iso sisarusparvi teettää ;-)

Valitsin siis tokan kummiksi kun niin kovasti tahtoi....

Vierailija:

Lainaus:

Minä en ole kummina ikinä ottanut kummilapsiani hoitoon, siksi kun itsellä ei ollut lapsia silloin kun ne oli pieniä. Olin ihan kauhuissani ajatuksesta, että pitäisi hoitaa jotain taaperoa tms.

ollaan ostettu " pakolliset" syntymäpäivälahjat, jolululahjat jne. Muuten ollaan nähty n. 4 kertaa vuodessa, kun asutaan aika kaukana. Nyt lapsi on jo koulussa tokalla luokalla. Jo viime kesänä ehdotin, että lähettää sen meille esim. viikoksi kesää viettämään, niin on yksi hoidettava vähemmän (3 lasta). Nyt meilläkin on oma (1) lapsi, joten on jotain hajua taas " lasten maailmasta" . Tämä on niistä kolmesta ainoa tyttö, ja aika poikamaista touhua on heillä... lähettämäni kynsilakat jne. ovat varmaan päätyneet suoraan roskiin?? Olis kiva tän " esiteinin" kans viettää " tyttöjen juttuja" . Mut ta ei sen äiti päästä, vaikka tyttö olis kovaa lujaa tulossa. En ymmärrä... no taas joulun aikaan ehdotin sitä uudestaan seuraavaksi kesäksi.. Nyt äiti jo hiukan lämpeni. Mutta lisäsi saman tien, että hän sitten kyllä itse ajaa ja hakee tytön.. julkisiin ei kuulemma noin pientä uskalla laittaa. Ja miksi ei?? Kysyn vaan. Ihan hyvin bussissa matkustaa jo ton ikäinen. Onko kommentteja tähän? Eli 8v bussissa 250km? Muutenkin ihmettelen (entisenä avainkaulalapsena) tätä holhoamista mitä tulee lasten kulkemiseen. Koulun ovelle viedään aamulla autolla ja haetaan pois. Itse kuljin heti ekaluokkalaisena 2-3km matkan kouluun jalkaisin joka aamu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat