Vierailija

Varmaan on doupannut, sillä kerran kun parantaa vilpillisesti suorituskykyään, niin tuskin enää ilman doupingia pärjää???

En tiedä miksi mua inhottaa tuo kerran kärynnyt hiihtäjä.

Kommentit (12)

Kysehän on periaatteessa siitä asiasta, että esim. alppiteltta ajaa saman asian. Alppiteltat on sallittuja, nesteytys ei. Suomen joukkue ei enää käytä edes alppitelttoja (mitä mm. norjalaiset käyttää) koska eivät halua mitään dopingepäilyä enää. Kyllä Suomen hiihto on nykypäivänä hyvin puhdasta. Suomalaisurheilijat ovat allekirjoittaneet dopingpassin, joka tarkoittaa, että jos jää kiinni niin tulee isot sakot, useimmilla ei siihen ole varaa, että jää kiinni. Tarkastuksia on niin usein varsinkin huipuilla (kuten Virpi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olekaan, kyl mä nyt sen tiedän =)

Mut en mä ainakaan kehtaa Virpin puolesta liputtaa, muuttais kansalaisuutensa vaikka Tansanialaisex tai ihan miksi vaan, ettei Suomea enempää häpäisisi.

Vierailija:

Lainaus:

ollutkaan yksin epäilyjeni kanssa =)

Lukekaas mitä Iltasanomissa tänään kirjoitetaan

ap

no sepäs on ihme, että norjalaiset epäilevät... ;)

Ihan samalla tavalla se norjalaisnainen oli ylivoimainen viime kaudella.

ei Virpi ole noilla laduilla läheskään ainut kärynnyt kilpailija. Lisäksi tiedoksesi, että suomalaiset käsrysi koska meillä douppaus ei ole ammattimaista ja valtiojohtoista kuten esim. Norjassa, itäblokin maista puhumattakaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat