Vierailija

Syksyllä tyttäreni ikäiset lapset aloittavat eskarin. Olemme kuitenkin miettineet, että tyttö saisi vielä vuoden jatkoaikaa olla kotona leikkimässä.

Naapurissa ei lapsia, eikä lähellä kerhotoimintaa. Sisaruksia on leikkitoveriksi ja puuhaa on riittänyt ainakin tähän asti kotiympyröissäkin.

Nyt kun luin tätä palstaa, ajattelin kuitenkin, että jääkö tyttöni paitsi jostain olennaisesta, jos jättää eskarin väliin.

Minusta 5-6vuotias on kuitenkin aika pieni vielä aloittamaan aamuheräämiset ja minuuttiaikataulun.

Kommentit (7)

pidä vaan oma kullannuppu kotona niin pitkään kuin voit. ei sitä kannata opettaa mihinkään yhteiskunnan normeihin jos se on epämiellyttävää. vaadi vaan yheiskunnalta täydet edut ja muut palvelut joustavasti teidän perheelle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saamme yhteiskunnalta kaikista lapsista lapsilisää, sekä minä saan lisäksi minimiäitiysrahaa.

En tiedä olisko vielä muita etuja jota vois vaatia :)

Miten nää edut liittyy siihen eskariinmenoon. Halvemmaksihan se tulisi laittaa lapsi ilmaiseen eskariin syömään, jos siitä ois kyse :))

ap

vaikka hänellä onkin seuranaan 2 pikkusisarusta kotona. Musta on hienoa, että nuo tutut esikoulukaverit ovat sitten siellä ekaluokallakin ja lapsi on saanut tuntumaa koulun käyntiin.

Kyllä mun mielestä lapsi jää aika paljosta paitsi, jos ei käy eskaria. Ja täytyyhän lapsen sitten seuraavana vuonna kuitenkin aloittaa ne " minuuttiaikataulut" . Meillä eskari on just siihen hyvää harjoitusta, kun koskaan aiemmin ei ole tarvinnut herätä tiettyyn aikaan yms. Meidän eskari on tosi joustava. Eskari alkaa 8.00-8.30 välillä (viimestään 9.00) siis itse päätämme. Ja haku on 12.00-12.30. Joskus voi jättää päivän väliinkin, jos kovin laiskottaa tms, kun ei ole läsnäolopakkoa. Meillä oli esim. kerran yövieraita kauempaa ja silloin esikoinenkin oli päivän kotona, että ehti heitä nähdä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat