Seuraa 

Sivut

Kommentit (86)

Ompa teillä ollut siellä hurja ilta! Onneksi selvisitte vain pelkällä säikähdyksellä. Voin vaan kuvitella sitä fiilistä, itekki varmaan ramppais jatkuvasti kattoon et kaikki kunnossa tommosen jälkeen.

Niin ja sitä mä oikeesta tänne viel tulin et huhuilisin: KUMKWANTTI, PIKKU-ODESSA, LEM, PIA (siis ei se 74 vaan se toinen, en vaan muista niit numeroi siin peräs) ja olikos vielä muita... Äh, en muista enempää nikkejä!

no joo.. mä meen herättään pojan sinne neuvolaan.

Nappasin pinon kiinni, oli jo ekan sivun vikana pinona. Kiitos pubulle kabinetin varaamisesta, huvittava tuo heidän kommenttinsa!

Eikös sitä sanota, että Suomen kesä on kylmä ja vähäluminen? Nyt vois sanoa, että Suomen talvi on lämmin ja vähäluminen. Jotenkin tuntui aivan pöllöltä, kun pojat tekivät hiekkalaatikossa kesäleluilla kurakakkuja ja minä siinä fleece päällä vieressä maistelemassa kakkuja. Ei ole montaa kertaa pulkkaa ja talvilapioita tänä talvena tarvinnut.

ELOPAINOISET: Onko joku kiinnostunut niistä PV-pisteistä? Jos on, voin kirjoittaa, miten omat pisteet lasketaan ja muutamia oleellisia juttuja systeemistä. Siksi kyselen etukäteen, koska kuitenkin muutaman rivin se vie tilaa ja jonkin verran aikaa, niin en viitsi ihan turhaan kirjoittaa, jos ei ole kiinnostusta. Mä olen aikanaa ostanut sen PV-CD:n ja se oli ihan hyvä. Kuitenkin olen saanut kaikista parhaimman infon ja riittävän aloituksen ihan suullisesti ryhmässä käyneeltä serkultani ja voin nämä infot kernaasti jakaa eteenpäin.

Siskoni aloitti juuri Herbalife-dieetin. Kertoi, että juo nyt kahvin tilalla Herbalife-yrttijuomaa. Huoh, nämä on juuri näitä ihmedieettejä, jotka kyllä saavat nopeita tuloksia, mutta kuka jaksaa lopunikää juoda yrttijuomia ja syödä niitä kapseleita? Sitten kun kyllästyy ja palaa vanhoihin kahvi- ja muihin tottumuksiin niin kilot hiipii takaisin. Nimimerkki " kokeumusta on" .

Mulla pahin synti on juustot. Jouluna tein itselleni yöpalaksi juustolautasen, jossa oli auraa, emmentalia, leipäjuustoa ja olikohan oltermannia tms. Näen vieläkin tuosta herkusta päiväunia!

Mitäpä muuta oli...Mitenkäs HUHTIN päivä on tänään sujunut? Toivottavasti eiliset masisfiilikset on kaikonneet. Voimia kaikille väsyneille ja mielialan kanssa taisteleville! " Ylösnoussutta kuttuakaan" ei ole taas näkynyt, mutta koeta jaksaa, pian taas näkyillään!

Nyt näemmä kaverini tuolla huhuilee meseilemään, joten menenpä sinne vaihtamaan kuulumisia, kun talossa on hiljaista.

Tulkaahan kirjoittelemaan!

Pumpuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hui Vieteri mikä kokemus! Tollaset onnettomuudet kyllä muistuttaa, kuinka pirun pienestä se välillä on kii. Onneksi selvisitte pelkällä pelästymisellä!

Ole hyvä Ikarus vinkistä, kiva kun nokkamukin mainitsemisesta oli teille hyötyä!

PUUHIS: onhan se miehesi tietoinen, millainen kultapakkaus olet? Ei ihan joka nainen päästä miestään viikoksi rilluttelemaan ulkomaille ja vieläpä näin usein (eikös se körilääsi ollut joku aika sitten synttärimatkalla?) jääden itse kuuden lapsen ja yöhoidokin kanssa kotiin. Huh! Sieltä ei niin vaan kotiuduta, jos lapsi/lapset vaikka sairastuu vaan saat itse kaiken hoitaa. Hatunnosto! Minä hölmö menin mainitsemaan miehelleni, että sinun miehes lähtee taas matkalle. Eilen kun mies sanoi menevänsä tohon pihalle vaihtamaan autoon jotain juttua, minä tuskailin, että pitääkö nyt kesken lasten iltapuuhien...mies vaan katsoi mua pitkään ja muistutti, että en ole lähdössä viikoksi pois vaan ihan hetkeksi tohon pihalle. Saipa mut hiljaiseksi =)

Moni jo ilmoitti kiinnostuksen PV-pisteisiin, joten yritän illalla ehtiä kirjoittelemaan. Minä ainakin koin ennen joulua syöväni terveellisemmin, säännöllisemmin ja monipuolisemmin pisteiden avulla, joten en jaksa uskoa ainakaan maitoni olevan huonompaa tai loppuvan. Liian rajuja muutoksia ei sovi imetysaikana tehdä.

Huh, annoin Eelille tänään ekan kerran kukkakaalia lounaalla ja kylläpä oli melkoinenpörinä, kun poika heräsi päikkäreiltä. Iloisesti paukuttelee nytkin tuossa lattialla, vaan ei sieltä kakkaa kuitenkaan " kuulu" tulevan.

Gotta go.

Muksuilla on apetta edessä ja Teemu nukahti ilta unilleen. Kohta kaveri tulee 4 lapsen kanssa käymään kylässä.

Vieteri: Onneks pääsitte pelkällä säikähdyksellä. Mun piti ihan käydä tarkistamassa meijän mobile. Olin just laittamassa Teemua nukkuun kun luin pinoa. Laitan sille aina mobilen soimaan. Sen saa pari kertaa käydä vääntämässä ja siihen yleensä Teemu nukahtaa. Meillä on tossa mobilessa muumipehmoja.

Pumpuli: Kyllä mä uskon että mies tietää asian. Kyllä se mulle on moneen kertaa ihmetellyt että kun se ja se kaveri ei pääse lähteen et miksiköhän? Kyllä mä saan osakseni paljon hyvää. Ei tarvii kun vihjasta et särkis vähän päätä niin johan saan heti niska hierontaa ym. Ja kunhan Teemu tosta vähän kasvaa niin pääsen taas menemään ihan erilailla kuin nyt.

Heinäkuussa mies oli viimeksi bulgariassa nyt on lähdössä kanarian saarille. Ens kesänä olis seuraava reissu tiedossa. On luvannut aikanaan kun kummitytöillensä rupesi kummiksi että kun tytöt pääsevät ripille niin vie heidät Miamiin. Viime kesänä pääsi toinen tytöistä ja ens kesänä pääsee toinen. Niin ja ens talvena olis tarkotus viedä etelään meijän isot tytöt 8v ja 5v. Pojat olivat saman ikäisinä kanarian saarilla.

jaahas jos menis itekkin syömään ennenkuin vieraat tulee saa keittiönkin raivattua sitä ennen.

puuhis ja Teemu 2908

PAPUNA, ihan just samoja ajatuksia. Mulla nimenomaan kolahti tuo suklaajuttu. Tulee käytettyä pisteet järkevämmin, kun oppii tekemään valintoja. Siis jo kaupassa. Ja kun kuitenkin tiedän, että saan herkutella, ei ole vaaraa, että myöhemmin kaikki kilot tulee takas, kun repsahtaa. Myös ne morkkikset jää pois, kun tietää kuitenkin toimivan sääntöjen mukaan. PV sopii myös imettäjälle!

Jäin miettimään sitä nimeä. Monet toivovat pääsevänsä rantakuntoon, joten miten olisi IHanaiset RAntakuntoon eli lyhyesti IHRA?

JAMSSALLE, että tosiaan niitä riippuKEINUJA on vähän tarjolla, MATTOJA monta.

Jaahas josko sitä muutaman rivin naputtelisi tällekin päivälle. Aamu on ollut hulinaa kun oltiin hoitamassa asioista kun mies lähtee huomenna aamusta sinne etelän aurinkoon ja lämpöön.

Käytiin kaupassa ja tankkaan auto. Kyl mä ajan ihan mielelläni autoa mutta tankkaamista mä vihaan yli kaiken. Nyt olis tankki täys mä voin kruisailla täällä viikon aikana 800kilsaa. Äidilläni meen käymään mut väli matka on alle 10 kilsaa.

Ostettiin miehelle parit housut ne tarvis vielä lyhentää. Kun toi ukko kulta on sellanen pers jalkanen. Niin ja muutamat paidat pitää silittää ja pariin shortseihin ommella napit. Tekishän tuo ne itekkin mutta meni iltavuoroon töihin. Kymmenen jälkeen kun tulee töistä pakkaalaukut.

Elopainoiset: Mua kiinnostas kanssa me pisteet.

Babybelille paljon jaksuja tupla arkeen.

Siskolla on tää viikko lomaa eikä tytön pitänyt tulla hoitoon mutta tuleekin nyt sitten oikein yökylään asti. Sisko ja sen mies lähtivät kylpylään hoitamaan pari suhdettaan ja tyttö tuli mulle yö kylään. Eipä se mitään mielelläni minä tyttöä hoidan. Sama ongelmahan heilläkin on kun meilläkin. Eli iso vanhemmat ovat vielä työelämässä niin eivät voi viikolla ottaa hoitoon.

Jotain piti vielä kommentoida mutta ei muistu nyt mieleen. Jaahas viimeinenkin koululainen kotiutui. Meen kuuntelemaan päivän kuulumiset ja laittamaan pikku porukalle välipalaa.

puuhis ja Teemu 2908

Jos nyt pari sanasta saisi kirjoitettua... Meillä meni jo muutama yö tuossa tytön kanssa niin että nukkui melkeen kellon ympäri ilman apetta (!!!), mutta nyt on taas rikkonaiset yöt palanneet kehiin. On nyt ruvennut sen verran " kikkailemaan" ja kääntyilemään pinniksessä että viime yönäkin onnistui jättämään jalkansa pinnan väliin tai sitten muuten vaan ähki ja puhki....huoh. No, onhan se hyvä, että typy nyt välillä antaa sitten edes nukkua! Seuraavia unia odotellessa siis....

Päivisinkin on sellasta rumbaa ettei kyllä juuri levätä kerkeä. Koko ajan jompi kumpi lapsista hereillä ja vaatimassa viihdyttämistä/leikittämistä. Nyt esikko katselee lastenohjelmia, että jos edes hetken saisi hengähtää... Miten teillä muilla, osuuko lasten päikkärit yhtään yksiin?

Tuo synnytysajankohtag oli mielenkiintoinen ja täytyy sanoa, että itsekin pidin tuota kevättä, jolloin tuo esikko syntyi, aika ihanteellisena ajankohtana. Poika syntyi huhtikuussa eli ei ollut liian kylmä eikä kuuma. Muutenkin tuntui että jaksoi paremmin kuin nyt kun oli valoisaa yms. En kyllä tosiaankaan suosittele kenellekään tuota loppukesää synnyttämisajankohtana. Varsinkin nyt kun oli noi turbohelteet niin ei kyllä tätäkään mammaa kauheesti naurattanut. Turvotusta löytyi ja kaiken maailman pikkuvaivaa ja hyvä kun liikkumaan enää lopussa pääsi! Kun taas esikoista odotellessa kepeesti vielä viime metreilläkin heitti kävelylenkkejä.

Mitähän muuta piti kommetoida.... Palailen jos muistuu mieleen.

Meilläkin on herätty jo 4.30 ja jotakii. Hetken malttoi maidon jälkeen sängyssään olla, vaan sitten alkoi ketturointi :( Isä nousi pojan kanssa tuohon peuhaamaan, vaan sitten tuo viereen kömpinyt kakkonen alkoi kyselemään aamupalaa, tosin se kyselee sitä aamupalaa pitkin päivää :) jopa iltapala on hänen mielestään aamupala. No pala,kun pala.

Hauskaksi asian tekee, kun kerrankin parin kuukauden selibaatin jälkeen " hoidimme" eilen iltana sitten suhdetta ja yöunet mulla jäivät tosi nihkeelle :D Tuleepi vaan mieleen, että kannattiko? Jaakko heräsi jo heti yhdeltätoista ekaan otteeseen ja sitten tuolloin puoli viisi. Minä kun tarvitsen katkeamattomat vähintään kahdeksan tunnin yöunet, ollakseni edes jollainlailla järissäni päivän :) Taisi poika vaistota, että nyt on jotain tekeillä...;D

Jaaha, nyt ei sitten enää puuha-pete kiinnosta, joten tarvinnee lopettaa.

Mukavaa aamunjatkoa!

Eria

Nyt olisi sitten varattu 2.2. klo 12 Töölöön Chicosista meille kabinetti. Kerroin, että meitä tulisi parikymmentä mammaa vaunuineen niin puhelimessa tokaistiin: " Mä muistan teidät kyllä." Minua alkoi hymyilyttämään, ollaan sitten kuuluisia ehkäpä jonkin asteisia julkkiksiakin ;)

Tintarella: Soitin tänään Lastentarvikkeeseen siitä itkuhälyttimestä. Akut eivät kuulema kuulu takuun piiriin mutta seuraavan kerran kun menen asioimaan heillä niin saan ostoksistani alennusta. Ihmetyttää vaan etteivät vielä osanneet sanoa kuinka paljon se alennus on. Täytyy ottaa selvää kuinka paljon tuollaiset akut yleensä edes maksavat...

Anni aloitti myös viikonloppuna kiinteiden maistelun. En ole ikinä nähnyt tyttöä niin epäluuloisena. Hedelmäsoseella aloitimme kun isoveli aikoinaan maistoi ensimmäisenä porkkanaa eikä sen jälkeen sitä ole syönnyt. Hieman paremmin sose uppoaa jos sitä hieman ensin mikrossa lämmittää.

Eipä tällä kerralla sitten muuta. Laitatko sinä Ope tapaamispinon alulle??

pubu ja Anni 2908

Esikon synttärit on nyt sitten juhlittu, äh puh....

Viikko alkoi huonosti: mies sai puhelun hänen mummonsa (lasten isomummo) on kuollut aamulla.. Eli nyt alkaa sitten niitten hautajais vaatteitten etiskely. ja tässä voi taas käydä niin, jotta nuo pirskeet on sillon helmikuussa, eli tapaaminen jäis taas miulta väliin :(..

Kädessä ei tää öisin pitele muuta kuin tuttipulloo, tuttia ja vauvan kättä ;), ahdistaa jo sekin kyllä... pakkohan sitä ois alkaa vähän muutakin tekemään ettei kynnys liian korkeaksi tässä vielä nouse :S, mutta millon sitä ihminen jaksaa mitään semmosta, himot kyllä alkaa pikkuhiljaa nousta.

K.H.Plle synttärionskut, vaikka vähän myöhäs joo..

PINOT olen nyt oikeesti huonosti kahlaillu läpi.

Miula alkaa kohta varmaan taas stressi nostaa päätään. Keskiviikkona ukko potkii miut lasten kaa maailmalle, mennään miun äipälle ja iskälle yökylään jotta ukko sais graduaan tehtyy, hitto kun se on niin saamaton sen suhteen... HIUKSET on alkanu tippuu päästä.. niitä vaan lähtee ja lähtee ja lähtee ja lähtee, ei pian tarvi miettii sitä jakauksen paikkaa, jakaus on hyvin leveä 8S...

Esikoinen vaatii telkkarii päälle.. joten gotta go... kohta varmaan hiltsukin herää

hanneli

Tervehdys kaikille! On jäänyt kirjoittelu vähälle, kun mies on ollu 3 vkoa lomalla, niikuin joku muukin (sori en muista kuka) tossa tais mainita, et kirjoitteleen mieluummin silleen et mies ei kyttää selän takana.. lukekoon sitte valmista juttua jos kiinnostaa!

Gallupit on kyllä unohduksissa, mutta siihen kädestäpitelemiseen, nii ei meilläkään kyllä paljo muuta tehä ku kädestä pidellään, jos sitäkään.. eikä kyllä hirveitä himoja vielä oo, johtuu ehkä tästä väsymyksestä, mut eiköhän se siitä pikkuhiljaa..

Poitsu meillä siis edelleenki syö yöllä sen 2-4 kertaa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Syö tällä hetkellä aamupäivästä jonku peruna-porkkana tms. kasvisjutskan ja sit iltapäivästä hedelmäsosetta, mut pitäs kait lisätä joku iltapuuro kehiin, et nukkuis pitemmän pätkän..tai ainakin yrittää. Ja tosiaan meillä mennään ihan kaupantädin tekemillä purkkieväillä..ei oo pojille mun tekemät sapuskat kelvannu vauvana..miksköhän?

Joo, mutta poitsu kiljuu tuolla mahallaan apua, niin että palailen myöhempänä, jos vain aika antaa myöten..

Katita ja poitsu kohta 5kk

Öttimötiäinen: Perustetaan sellanen laihdutusrinki tänne. Mun tarvis saada kanssa sellanen 8kiloa tiputettua että kehtaa sinne uimarannalle lähteä muulloinkin kuin pimeellä.

Mä tossa miehelle sanoin että kun joulu, uus vuosi ja kaikki alku vuoden pirskeet on ohi niin mä aloitan karkki ja sipsi lakon. Ei koske jätskiä jotain hyvää pitää saada syödä. Helpommin tosin sanottu kuin tehty. No nyt on tuhottu kaapista kaikki joulu karkit ja sipsit uudeltavuodelta, samoin tytön synttäri kakku, Seuraavat meijän porukan synttäritkin on vasta huhtikuulla kun nelonen täyttää 5v.

Vieraissa sitä kehtaa kieltäytyäkin kakusta ja muusta hyvästä. Mulle on pahin se kun lapset menee nukkuun meen jääkaapille ja kaapeille kattoon mitä hyvää löytyis.

Myöskin sanoin miehelle ettei anna mun ostaa mitään hyvää kaupasta. Korkeempi kynnys ostaa kun toinen vahtaa mitä ottaa. Pitäis ottaa vielä joku veto miehen kanssa. Josko vaikka kokeilis jotain reissua. hei nyt mä keksin. Jos mä pääsisin yksin tai kaverin kanssa laivalle niin selis jo tarpeeksi hyvä motivoija herkkulakolle. Mies kun taas lähtee etelään viikoksi keskiviikkona justhan se heinäkuussa oli. Eli eikös oliskin mun vuoro.

jaahas nyt on mentävä auttaa ekaluokkalaista läksyissä ja kuuntelemaan aapisen läksy.

puuhis edelleen

Ei mitään toivoa, että kerkeisin koko pinoa kahlaamaan läpi. Muksut on taas pitäneet huolen ettei tälle mammalle ole jäänyt sekuntiakaan " omaa aikaa" tänään. Kun vein pojan päikkäreille likka juuri heräili ja kun likka rupesi hyytymään, heräsi poika! Oikeen naurattaa nää näiden " vetovuorot" , ei saa äiti yksin olla ei...;)

Mutta pumpulille vielä: nyt rupesi uteliaisuus vaivaamaan ihan liikaa... Etkö puhunut, että olet täältäpäin kotoisin? Saako udella minä vuonna olet syntynyt? Kävi vaan mielessä että oletko mahdollisesti ollut samalla/rinnakkaisluokalla koulussa tuon armaan mieheni kanssa? Hän meinaan on lapsuutensa täällä viettänyt, ekaksi ala-asteen käynyt täällä kylällä ja sitten ylä-asteen siellä " kirkolla" . Ja on siis vm 75. Jos paljastuu että olet joku hänen nuoruuden heilansa saat kyllä unohtaa kahvikutsun! :DDD Hihii, vitsi, vitsi.... ;)

Kyllä mut varmaan kohta joku tuttu täältä tunnistaa kun näinkin paljon olen jo hölöttänyt pers. koht. juttuja!

Ai niin! Uutisia parisuhderintamalta: myös täällä edettiin eilen kädesTÄ pitämistä pidemmälle. Ja niinkuin joku muukin totesi eipä tuo niin hullumpaa sitten ollut kun hommiin ryhtyi...;))

hohhoi, onhan levotonta taas tämän kotiäidin elämä. Pirun pyykit odottavat lajittelijaansa ja esikoinenkin kohta hermostuu tuolla.... JOTEN------> moro!

oinasmamma

Saa kyllä miehesi todella olla kiitollinen! Ja sanonpa suoraan, että minusta ei tuohon olisi. Jos mies tulisi töistä joku päivä ja ilmoittaisi lähtevänsä viikoksi etelän aurinkoon, pakkaisin laukut ja sanoisin adios, eipä tartte takaisin tulla! ;) Olen jo tarpeeksi katkera omalle äidilleni joka parhaillaan nautiskelee jossain lomaparatiisissa, pah!

t. katkeran kalkin syönyt oinasmamma

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat