Sivut

Kommentit (23)

Painoa oli tullut ihan mukavasti ( 563g/vko ) Paino noussut yhteensä 5 kg lähtöpainosta. HB oli 123 joten rautaa ei tarvii vielä ruveta syömään, ihme juttu. Mulla kun tunnetusti on tosi matala hb muuten...

Sikiön sykkeet oli 150-160 ja sf mitta 18,5 cm. Aika samaa luokkaa kun esikoisestakin.

Kelan laput sain ja nyt pitääkin vielä soittaa palkkikseen ja kysästä miten on sen 3 kk palkan kanssa, tuskin kyllä maksavat.

ä-pakkausta ei oteta, vaan rahana ja se sijoitetaan sitten niihin tupliin.

Löysin muuten Childwheelsin jälleenmyyjän täältä suomesta, mutta kärryjen hinta oli järkyttävä 429 eur, kun Hollanista ko rattaat saa 299!!!

Nyt rupean selaan ravintoloiden ruokalistoja, pääsen torstaina kavereiden kanssa ulos syömään ja minä saan valita paikan :)

OP, Käpy 22+6 ja " iivari" 1v4kk

Täällä on herätty seiskan aikoihin, vähän oli vaikee herätä aamulla kun viikonloppu meni töitä tehdessä ja jaloillaan oleminen koko päivän vaatii kyl veronsa! Onneks toi poika vähän aikaa kölli mun vieressä ettei heti tarvinnu unesta herätä seisomaan..

Laru, meitä tyttöjä saavia taitaa tosiaan olla älyttömän vähän, mutta muistaisin kyllä että pari mun lisäksi on ilmoittanut tyttöepäilyistä. En kyllä taas muista nimimerkkejä.. Kuulostaa pahalta noi sun supparit, toivottavasti nyt saat levättyä loppuajan tarpeen mukaan:(

Ollaan kohta lähdössä pojan kanssa puistoon leikkimään kunhan toi päivä alkaa vähän valkenemaan. Poika ei oo hirveemmin ollu pariin päivään leikkimässä ulkona ja ruokakaan ei oo kovin maistunut varmaan tästä syystä. Onneks sentään nukkuu aina päikkärit ulkona vaunuissa joten saa siitä raitista ilmaa hengittää.. Yleensä ollaan kyllä joka ikinen päivä ulkona:)

auringonnousua odotellen,

t:minnis80 rv 19+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lääkärissä käyty ja nyt kaksi viikkoa saikkua. Onneksi paikat oli ok eli synnytystä ei ainakaan valmistele nämä supparit. Nyt laitoin jo postia työkkäriinkin, että mites mun koulutuksen jatko. En usko pystyväni jatkamaan, mutta rahaakin pitäs saada, mutkikasta on.

Jollain oli vatsatautikin kaiken lisäksi:( ei tosiaan kaipaa mitään ylimääräistä sais vaan ylpeänä kävellä pikkuinen pallomasu pystyssä ni hyvä ois.

Minäkin aloitin raudan viime viikolla; alussa hb 134 ja nyt rv 20 118, ilmanko väsyttää ja puuskuttaa.

Vää alapäästä nippailee kun piti labrassakin käydä näytettä antamassa, inhottaa nuo ronkkimiset:(

Nyt sitten jalat kohti kattoa ja iso pinkka lukemattomia lehtiä ja kirjoja viereen, eiköhän supparit tokene.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat