Vierailija

on ollut exän kanssa paljon sotkuja ja ongelmia. kaikki miehen puolelta. ei halunnut lastaan nähdä puoleenvuoteen,kielsi myös ettei isovanhemmille saanut lasta viedä. nyt haluaa?? jo nähdä,mutta itse hoidan kaikki näkemiset. saan kohta lapsen nykyisen mieheni kanssa. en haluaisi enää lasta viedä isälleen (yleensä lapsi onkin isovanhempien hoidossa kun isä on ryyppäämössä ja uudella hoidollaan yötä) olenka julma jos en lasta vie sinne? kun ei he kuitenkaan itse soittele ja lasta sinne pyydä. haluan elää kunnon perheenä enkä haluaisi lasta isällen viedä. mitä te tekisitte?

Kommentit (2)

daa...isä asuu vanhemmillaan. ja AINA kun lapsi on siellä ollut on isä juomassa. on viikonlopun aikana n5 tuntia lapsenkanssa. minua ei kiinnosta jos vapaa aikansa panee ympäri suomea,mutta ihan vaikka lapsen takia voisi ne harvat päivät olla selvänä. minä en jaksa enkä halua järjestää aikuisen ihmisen tapaamisia vaikka lapsella on oikeus isäänsä. kun ne tapaamiset eivät edes koskaan onnistu... olen yrittänyt vuoden ajan puhua ja puhua ja puhua. mikään ei auta. onko jollain kokemuksia samanlaisesta asiasta. tuollaisia idiootteja en haukkumaan kaipaa.

Kun se ei ryyppää, niin lapsi isälle. Jos dokaa niin on kotona.

Voisiko lapsi mennä vaikka viikolla esim. harrastamaan isän kanssa? Uimaan, kalaan..

Tai yhdeksi yöksi isälle?

Kannattaisko miettiä yhdessä miehen kanssa mitä teette ja miten paljon ja missä muodossa lapsi isää tapaa? Mitä ihmettä sen on väliä soittaako mies vai ei?? Kunhan tekee sovitusti. Jos ei niin puhutte (lapsi ei saa olla kuulolla) taas uusia juttuja mitä teette jatkossa!

Sulla ei oo mitään oikeutta ulista että miehellä on joku " hoito" kylässä -samassa tilanteessa olet ITSEKIN! Ehkä sen naisen läsnäolo on hyväksi? Leikkii yhdessä lapsen kanssa, isä selvänä ja mukavana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat