Seuraa 

Huomenta vaan kaikille, ei kai haittaa jos aloitin uuden pinon, en ollut varma onko se jonkun vastuulla erityisesti?

Töihin pitää lähteä ihan kohta ja viedä esikoinen päiväkotiin, ei jaksais olisi nukuttanut niin makeasti. Olin kärsimätön ja testasin aamulla negan.

Nyt on niin hyvät tunnelmat tästä kierrosta että olin ihan varma että jotain näkyisi kun on jo dpo 10. Eilen illalla myöhään alkoi oikealla alavatsassa melko kovat nipistykset ja ne on jatkuneet koko aamun, ei satu mutta nippailee aika lujaa, samoin rintoja pistelee ja lämmöt on edelleen 8 päivää 37 asteessa.

Yritän pettymyksen estämiseksi järkeillä itselleni että täti kurvaa loppuviikosta paikalle niinkuin aina mutta jotenkin on niin erilaista. Nyt pikku muruseni heräsi joten aamutoimiin ja menoksi, mukavaa päivää kaikille.

Sivut

Kommentit (68)

Pudas nega. :' (

Kyllä on pakko ruveta ajattelemaan, että mitä järkeä tässä enää on.. Kai sitä nyt järkevämpi ihminen uskois vähemmälläkin..

piipaa kp23/26 dpo 10

Pepsille myös pahoitteluni negasta. :(

Tää nyt on mahdotonta kun niin usea tipahtaa tonne Lokakuisiin, onko täällä vielä sissejä jäljellä?

Vaikka mitäpä mä tässä nyyhkin, itse on niin vahva tunne että kohta rysähtää ja kunnolla.. Ja taas tiputaan korkeelta ja kovaa!

Lämmöt oli edelleen korkeella ja tissit ne kipuilevat. Ala vatsa juilii aika jännästi mutta täti taitaa rymistellä vaan ovella.

No ehkä tämä taas tästä..

Lopuille sisseille kuitenkin onnea ja paljon plussajunaan niitä lippuja !!

Ja tipahtaneille Onnea Lokakuisiin.. SE on sitten se Plussakuu teille =)

t.Eleonoor@ kp29 /29 (-35 )

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Masentava aamu, vettä sataa ja päätä koskee. Testasin aamulla uudestaan tällä kertaa acon 10:llä ja tikkuun tuli aivan selvä viivan paikka, tarkkarajainen vaalea viivanpaikka p....e sentään. Onneksi lämmöt on ylhäällä jotka pitää toivoa yllä että vielä se plussaksi muuttuu. Normaalisti menkkasärky alkaa n. viikko ennen tätiä ja nyt vain nippailee. Harmittaa kun olen antanut toivon hiipiä pääkoppaani koska silloin pudotus tuntuu vielä kovemmalle tällille eikä asiaa helpota yhtään että tädin pitäisi tulla lauantaina juuri kun on esikoisen 3v synttärijuhlat ja sitten olen koko päivän ihan maassa:(

Peukkkuja kaikille teille ja minulle myös:)

Kp 25/28 dpo 11 yk 10

...enkä viitikkään vielä luovuttaa.

aikani pähkäiltyä tulin siihen tulokseen, että siinä lauantain testissä on ollu joku vika itsessään tai tekijässä. En kyllä muuten usko, että siinä ois niin nopeesti näkyny niin selvä viiva.

Sehän nimittäin siitä haihtu sitten myöhemmin.

mä en oo ennen noita mammaksi testejä käyttäny, tää oli koekerta enkä kyllä niitä osta enää ikinä. Ei ees acon ois sillon lauantaina näyttäny kuin korkeintaan haamujen haamua, jos oikein jälkiviisaana fiksusti ajattelee.

No menin sitten äsken ja purin tuon mammaksin testin. Ja sieltä alta loistaa haamun aavistus.. Juuh, se ei merkkaa yhtään mitään varsinkaan, kun testiä ei sais lukea enää 5 minuutin jälkeen. Mut siinä lauantaisessa (purin siis sillon senkin myöhemmin) ei näkyny siellä sisällä mitään enää jälkikäteen. En siitä sillon huolestunu, kun tosiaan ohjeissa on niin tarkkaan mainittu se 5 min. Mut toisaalta siinä lukee myöskin, että plussatulos ei välttämättä siitä haihdu. Ilmeisesti tämän sain huijattua piiloon alitajunnalta! ;)

ja nyt kun oon oikein miettiny niin siinä oli joku viiltokin mitä ei tän aamusessa tikussa ollu. eli oisko ollukkin oikeesti viallinen testi!

Eli mitä tää loputon löpinä meinaa?

Otin ja tilasin taas aconeita ja luovutan vasta, kun nekin sen käskee tehdä! =)

piipaa

Täti tuli. Prkl, kui se ny tänneki kerkes?!?!?!?

Noh, lokakuisiin sitä sit kai siirrytään. Nyt on kyllä aika apea fiilis. Mutta eiköhän sitä sitten taas reilun viikon päästä piristy, kun alkaa ovisajat olee käsillä.

Paljon niitä plussia teille muille!

-S- kp 1/27 yk 9

Ei kuulu eikä näy tätiä. Kp nyt 34/30-32. Tilasin netistä testejä, tulevat varmaan huomenna. Pitää tehdä vielä vaikka tuskin se nega enää plussaksi muuttuu :)

Pahoittelut negan saaneille ja tarraliimaa plussanneille.

Minuakin olisi nukuttanut aamulla, esikoisen (pian 3 vee) kanssa piti taistella illalla tavallista pidempään nukkumisen kanssa. Ja yölläkin piti peittoa käydä laittamassa parikin kertaa, joten aamulla olisi tehnyt kyllä mieli jäädä peiton alle.

Meillä menossa kiertopäivä 24/26, joten loppuviikosta tietää tuottiko joulunpyhät toivottua tulosta. Olen pari kertaa aikaisemmin raskautunut kp 10 tienoilla, joten aika varhainen ovis. Eilen illasta lähtien on ollut vähän huono olo, mutten tiedä johtuuko se mistä. Viikonloppuna oltiin veljen perheellä kylässä ja seuraavana päivänä siellä perheen pian viisivuotias sairastui kuumeeseen ja vatsa oli kipeänä ja oli myös oksentanut. Eli voi hyvininkin olla sitäkin pöpöä. Nuo vatsataudithan leviävät aika nopeasti. Mutta toivossa on taas hyvä elää ainakin vielä nämä pari päivää :) Tuulimunaraskaus sai alkunsa ekasta yrityskierrosta ja esikoinen toisesta joten uskoisin ettei nytkään pitkään tarvitse plussaa odotella. Mutta tämähän ei ole uskon asia, kuten moni on jo joutunut karvaasti toteamaan.

Mukavaa viikkoa kuitenkin kaikille ja peukkuja niitä toivoville

t: Typykkä, toinen yrityskierto lopuillaan

Menkat alkoi, joten katse kohti lokakuisia ja 6. yrityskierros käyntiin! Plussaonnea jäljellä oleville Syyskuun sisseille ja kiitos mukavasta seurasta!!

Nippara kp1/29-33 yk6

Huomenia taaltakin; en kylla ajatellut olevani viela sisseissa maanantaiaamusta. Mutta kun tatoset nyt leikkivat kuurupiiloa mun kanssa, niin odotellaan edelleen puolin tai toisin.

Testailen uudelleen keskiviikona (jos viela olis tarvis) silloin olisi jo kp 32. Tanaan siis kp 30/ 26-32; normaalikiertohan mulla on kolmenkympin paremmalla puolella, mutta tuo 26 tule naista clomeista ja irrotuspiikista, jonka olis pitany tasata kierto lyhyeksi?! Mutta odotellaan nyt viela!

Mukavaa viikonalkua kaikille ja Piipaa ala viela luovuta!

- levinia -

Olo ei oo mimmonenkaan, masuu juilii niin että täti taitaa rinkutella ovella! PRKL! Olis voinut nyt jo tärpätä... en tiedä miten mulla pääkoppa kestää enempää yrityksiä, kun aina vaan pettyy ja taas ja taas ja taas.....

Onneksi jaksan iloita muiden onnistumisista, jotenkin niin hilkulla toivoo oman tikun näyttävän kahta viivaa ja osaa jo kuvitella sen mielessään, mutta kuitenkin se on niin kaukana haaveissa! Mutta siis TUHANNESTI ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!! =) +++ Tarrasukkia masuasukeillenne tuleepi täältä!

Voi Piipaa00, mua jännittää ihan sikana sun tilanne, tuu pian kertomaan!! =) +++ sulle myös kovin!

Shani@ kp 28/27-29 yk 2 dpo 13-14

Tilatut testit tuli ja äsken tein. Selvääkin selvempi nega. Ok näin saapahan juhlia kuohuvan kera reissussa :)

Ärsyttää vaan kun tämä kierto vaan venyy ja venyy, paukkus jo *hih*

Palailen taas kuumeilemaan kunhan menkat alkaa.

Plussaa vaan testiin neidot!!!

Kanelinen kp 35/30-32 MRRR!

Elikkä moi nyt täältäkin. Enpä sitten saanut mentyä sitä r-testiä ostamaan kun on niin vahva tunne ettei se kuitenkaan näytä sitä plussaa. Vaikka mies lupasi itse mennä sen ostamaan jos huomenna ei

ala tätiä puoleen päivään mennessä näkyä =)

Mutta itsellä on aika vahva olo tuonne tädin suuntaan.

Tänään on juilinut,välillä ilkeästikin tuolta vatsasta. Lämpöjä olen mittaillut ja siellä 37:ssä se pyörii.

Tissit ne kipuilevat sillai vähäsen, ei ollenkaan niin kipeät kuin esikoisesta.

Tosi nuhainen olo liekö tässä vielä kipeäksikin tulossa..ei kyllä olis tarvis.

No huomiseen sitten täältä, plussa onnea kaikille !!

Eleonoor@ kp 28 / 29 (-35)

Tulin sua vaan kurkkaan tänne. Mä olen edelleen samassa tilanteessa kuin silloin syyskuussa 05. Eli ei tärppiä! Sulla näyttää selviä tärppejä tulleen, kun vain saisi kunnon liimaa niille.

Toivotaan vaan vielä, että täti pysyisi pois kokonaan! Olisit sen todella ansainnut, kait minäkin kun aktiivisista yritystä on ollut melkein koko ajan. Eipä olisi arvannut silloin aluksi, että tämä vauvan teko on näin vaikeaa!

Ei muuta kuin kovasti tsemppiä sulle Piipaa ja onnellista kevättä!

Omppu03

Nipparalle ja muillekin tippuneille pahoitteluni. :' (

Typykälle suuren suuret onnittelut! =)

Jos päänsärky on raskauden merkki niin nyt ollaan raskaana.. Siis ihan kauhee jomotus heti herätessä..

Mut sainpas jätettyä testaamatta tänä aamuna. Huominen kertokoon lopullisen tuloksen!

piipaa 26/26 dpo 13

Voi miten moni onkaan joutunut tädin yllättämiksi. :' (

Pahoitteluni teille jokaiselle tasapuolisesti.

Pepsi! Onnea esikoisellesi! Ihania 3 vuotiaat! omani on jo 3v ja 4kk! =)

Mutta olipas kurja uni, toivottavasti se kuitenkin oli enneuni käänteisesti! =)

Hyvä merkki on, että lämmöt on koholla!

thelma80! Hirmusen suuret onnittelut! Aivan ihanaa lukea plussauutisia!

maria69! Toivon sydämestäni, että tällä kertaa on msussa kaikki hyvin!

Muistahan tulla kertomaan kuulumiset!

Kanelinen! Hmm, mitenkähän ois käyny jos oisitkin tehnyt sen testin aamupissasta! =)

Eleonoor@! Onpa upeat oireet! Sulla on kyllä kylmähermonen mies, kun pystyy sua toppuuttelemaan! =)

Oma ( . )

Mä oon jo ihan luovuttanut, taas kerran. Tänä aamuna oli lämmöt tippuneet ja niinhän mulla aina käy yleensä päivää ennen tätiä, viimeistään samana päivänä. Tänään oli kyllä tosi aikanen herätys, mutta silti.

Päivällä oli kuitenkin taas tosi kuumeinen olo, mittasin ja lämpöä olikin reippaasti vaikka en kyllä kipeän oloinen ole muuten.

Ikenetkin vielä turvoksissa ja koko ajan lievä huono olo. mutta tärkein juttu, mahassa ei tunnu yhtään miltään. Ei kipuja, ei nippailuja, ei mitään.

Ehkä yksi repäisykivun tyyppinen tuntui, kun yskin autossa.

Eilen illalla tuli myöhään vessakäynnillä pyyhkiessä pari pientä veritippaa paperiin ja siinä kaikki.

Ja oma olo on ihan selvästi -ei raskaana- .

Ja silti tän aamunen selvä nega oli illaks muuttunut roskishaamuks.

Ihme juttuja, kun pitää jotain säälittäviä toivonkipinöitä keräillä kaikesta mahdollisesta.. Vaikka oon ihan varma, että ei oo mitään syytä enää elätellä toivoa niin silti pitää olla joku idiootti pään sisällä hokemassa päinvastasta..

Kohta tää sekoo kyllä lopullisesti tää polla. :(

piipaa 27/26 dpo 14 ..

Piipaa eipä ollut aikomuskaan kinata:) Sovitaan sitten että ei ole viivanpaikkaa vaan on joku muu mutta se näkyi ihan samanlaisena jo eilen kun testin tein ja ihan parin min. sisällä että ei ollut edes roskishaamu. Mutta unohdetaan se tikku jo sillä tänään tullut oli kuitenkin puhdas nega ja se merkkaa minusta enemmän kuin eilinen testi. Tsemppiä vielä Piipaalle ja muille myös

Hyvää päivän jatkoa myöskin kaikille pitää lähteä kohta töihin

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat