Seuraa 

Ajattelinpas kerrankin olla eka ja alotella uutta pinoa, kun sitä ei vielä tälle aamulle näytästänyt olevan:)

+plussatuuli+

Sivut

Kommentit (72)

Tänne kanssa pika kuulumiset:

ON: ei mitään oireita, ei kipuja, ei särkyjä, ei pissahätää ei kipeitä rintoja... täti tuloillaan. Tiedän sen. Koska tietäisin sen jos olisin raskaana... Ei ne ekat kerrat tällaisia ollut... juuh... palataan.

Shani@ kp 26/27-29 ja dpo 11 (kai) ja yk 2...

Äkkiä kerron ( . ) eli ei oo menkat vielä alkanu:o Täytyy miettiä millon testais, kun tuntuu että rahat menee ihan hukkaan, koska en tunne olevani raskautunut..

Nyt on kiire ulos, pidemmät luritukset sitten illalla:)

mami 30/26-28 yk 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nezzie: Mä juuri sanoin miehelleni, et en kestä tätä jännitystä ja teen aamulla testin.

Teen sen sit uudestaan jos näyttää miinusta eikä menkat ala.

Pidetään peukkuja.

Mami0203: Älä masennu vielä, mulla toista poikaa odottessa tein kaverini kehoituksesta testin kun välillä meinasin ihan nukkua pystyyn, miinustahan se näytti.

Pari päivää myöhemmin jouduin verikokeisiin nivusiin tulleen patin takia ja tulokset oli et mitään vikaa ei löytynyt mut raskaana olin.

Oli pitkä aika ku ei oikein voinut kenellekkään vielä kertoa ku menkkojen ei olis vielä pitänyt alkaa moneen päivään.

-oikku-

Mami0203: Ehkä plussa pärähtää testiin hiukan myöhemmin. Aika pitkä kp jo kuitenkin jos on aikaisemmin lähes täsmällinen täti.

Toivotaan edelleen parasta. =)

Minä menetän toivoni jo aivan tyystin. Nyt jo kp 16, mutta ovistikut ei sano mitään. Epäilen jo että niissä on vikaa tai että teen jotakin väärin.

Tämä jää kyllä ainoaksi kierroksi kun niiden kanssa plärään.

Ja kuten joku joskus sanoi että ihmiset on innokkaimpia ensimmäiset kaksi kiertoa ja sitten into laskee. No nyt rupee mulla into laskemaan ja tulee tunne ettei tästä tulee mitään ja saa melkeen unohtaa koko vauva haaveen. No jos vielä pari päivää jaksaisi sinnillä odottaa sitä kahta viivaa ovis testiin.

Tsirppan yk3 / kp 16/29-31

Heippa!

Siis ei oo kyl viel limoja näkyny. Eikä ollu vahva viiva. Kyllä se viiva erottu, mutta ei ollu läheskään yhtä vahva kuin kontrolli viiva. Ja tänään tosiaan ei sitten mitään.

No täytyy jatkaa tikuttelua ja toivoa että vielä jonain päivänä tulisi kaksi vahvaa viivaa.

Kyllä nuo tikut on ihan yhtä ahdistavia kuin ei tikkuja ollenkaan. =)

Tsirppana

Ymmärrän hyvin jos alkaa tuntumaan epätoivoiselta.

Itsellä on vasta kolmas yk menossa ja nyt jo tuntuu välillä että ei tästä tuu mitään ja tuskin me koskaan saadaan kolmatta lasta.

Aluksi sitä oli niin intoa täynnä ja luottavainen. Mutta nyt pikku hiljaa into ja luottamus vaihtuu pakkomielteeseen ja epätoivon tunteisiin.

Ja parempi olisi kun vaan ei ajattelisi asiaa ollenkaan vaan antaisi mennä asioiden niin kun menee. Mutta eihän se onnistu mitenkään.

Itse en kyllä välitä raskaudesta ollenkaan mutta vauvan haluan.

Tuntuu ikävältä kun ajattelee että raskauden yrityksessä menee pitkä aika ja sitten on vielä se julmettuman pitkä raskaus aika tuskineen päivineen ennen kun vauvan saa.

Tsemiä ja voimia Tarald. Toivotaan että plussa pakauhtaa pian sulle ja ettei täti hirviö tule kylään pitkään aikaan. =)

Tsirppana

Joku kyseli tosta ajotuksesta. Meillä olis kyllä tavoitteena että lapsi syntyis vielä tänä vuonna, pari kiertoo on vielä mahdollisuutta, jos ei nyt ole tärpännyt. Ihan vaan ikäeron takia on näin ajateltu. Tulis kakkoseen sitten 5 vuotta ikäeroa.

Adel11 yk2, kp20

Tänään avattu pinkka ja näin pitkällä jo! Oiskohan joo ne päiväpinot parempi juttu, niin ei venyis niin huisin pitkiksi noi pinot?? =) Tai mä kun pääsen yleensä vasta illalla koneelle.

NEZZIE: Kyselit miten on noi edelliset raskaudet alkaneet... meillä tärppäsi esikoinen heti silloin kun jätin pillerit pois. Pikkukakkonen sitten tokasta yrittämästä. meillä siis kävi todella hyvä tuuri kun ei ole tarvinnut sen enempää yritellä. Paitsi nyt sitten tämä kolmonen... Yritystä on ilman ehkäisyä takana jo oikeesti se 8kk... Ei vaan olla aina oikeesti pupuilta ja niin kuin yrittämällä yrittäneet osua siihen ovulaation aikoihin peittojen alle. siis muuten kuin nyt näissä kahdessa kierroksessa. =) Edellisessä tosin ovis saattoi olla myöhemmin kuin olen luullut, koska en silloin vielä tikutellut. nyt sitten olen tikutellut sekä Aconeilla, että Owunoweilla ja ollaan sitten pupuiltu ennen ja jälkeen viivojen... Eli nähtäväksi tosiaan jää.

Mulla on ollut outoja nippailuita vatsassa ja jotenkin tyhmä olo. sellanen ähky. (?) Outoa... Ja siis pää on kipeä, mut ei oikeen muuta. Noi voi tosiaan kaikki viitata kammoksitun tädin tuloon, mutta voipi hyvinkin olla raskausoireita. Ja silloin kp 19 oli aivan hirveä vatsakipu kestoltaan n. ½vrk... Mutta kuten sanottu... ei voi tietää...

Mulla ei oo mitään testejä ees varastossa, päätin etten stressaa itteäni turhaan testaamalla llian ajoissa. Koitan sitten jos täti viipyy... Eli ensiviikolla ma tai ti...

Mutta muistakaa tytöt kuitenkin, että niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy! *PYSYKÖÖN POISSA*

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tässä perinteinen plussarivi kaikille, ja plussaa myös kaikkien mielialoille, ei lannistuta!!

Shani@ kp23/27-29 ja dpo 8-9 eiku 9-10...en muista kääk! =)

ja yk2

Eppu2: Pahoittelut tätin tulosta ja paljon paljon onnea uuteen yrityskiertoon:) Sillon kun tulin ekasta kierrosta raskaaksi kahden edellisen kerran, ajattelin että voin etukäteen suunnitella raskauteni.. Mutta tässä se teoria ja tuntemus on nyt murtunu moneen kertaan. Olen alkanu harmitella sitä, miksi käytin ehkäsyä noiden lasten jälkeen, ehkä en olisi sitä ollenkaan tarvinnu.. Ja ajatukset on nyt sellaset että jos kolmas saadaan alulle, meillä ei enää koskaan käytetä ehkäsyä ja alan lestaksi:D

Sellanen epätoivo vaan kun valtaa, ajatuksetkin on millon mitäkin. Meillä on kuitenkin toiveissa suurperhe, joten ajattelen että niiden lapsien pitää antaa tulla sillon kun ne ovat tullakseen, eikä tekemällä tehdä just sillon kun vaan itestä alkaa sille tuntua.. Mitä mieltä muut?

Harmittaako teitä ehkäsyn käyttö näin jälkikäteen? Tuleeko yhtään samanlaisia tuntemuksia/mietteitä kun mulle? Nämä ajatukset mulle on siis tullu ihan vastikään kun huomasin että raskautuminen ei aina niin helppoa olekaan...

ON: täti on tulossa edelleen, tuntemukset senkun vahvistuu:( Mutta pienen pieni toivon pilkahdus vielä jossain aivon syvimmässä nurkassa on, jospa se ei tulekaan..

mami kp 27/26-28

Happy: Jos epävarmaa onko raskaana, mulla ainakin otettiin papa vaikka raskautta epäilin. Jos raskaus on alkanut, niin sitä ei yleensä oteta, kuin vasta raskauden jälkeen, esim. jälkitarkastuksen yhteysessä jotkin lääkärit ottaa.

ON: ei mitään eilisestä poikkeavaa, muuta kun se että tiedon kiertoni menneen TAAS sekaisin. Mulla on aiemmin ollu kaks kertaa menkat TASAN viikon myöhässä, joten nyt oon jo varma että sama homma.

Tavallaan harmittaa, tavallaan taas toivoo että alkaisivat nyt niin pääsis kiinni uuteen kiertoon:/ tai oikeestaan mua V*tuttaa!!

Tänään aamulla tein taas mammaksin (10) testin joka näytti puhdasta negaa.. =/

-surullinen mami 28/26-28 yk4-

Oikku69 ja Nezzie: harmi teillä negat, voi kun olisi vielä ollut vain aikaista testailla.

Tarald kyseli jo aiemmin onko vauva koko ajan mielessä ja kyllä se nyt taas alkaa olla. Koko ajan toivoo olevansa raskaana ja samalla miettii kuitenkin jo seuraavan kierron tärkeitä päiviä eli elämä jatkuu vaikka ei toiveet toteutuisikaan. Minäkin ehdin odottaa yrityksen alkamista niin kauan, että tuntuu siltä kuin oikeata yritystä olisi jo paljon enemmän takana=/.

Me varattiin torstaiksi miniristeily Turusta, niin saa ainakin hetkeksi muuta miettimistä. Tuntuu, että lapsillakin on niin tylsää kun ulkona on kokoajan pimeetä ja märkää. Onpahan kaikille vaihtelua.

Plussatuulia kaikille!

Äiti1972 yk2 kp22/~28

Ihanaa ku saatiin tänään vähän valkosta maan peitoks: tytötki oli ihan haltioissaan pitkästä aikaa :)

Onnea Eowyn plussasta! Mäkin oon jo vähän miettiny koska uskallan testata mut kemiallinen raskaus muistuttaa taas mua siitä etten uskalla kauheen aikasin. Ihanaa kuitenki et sait plussan ja eiköhän se siitä vahvistu!

Nezzie, Oikku69 ja mami0203: ehkä pian kuullaan teiltä plussia!

Luhtavillalle ihanaa vapaata vuorokautta! Ite pääsen huomenna kavereiden kaa leffaan ja on se aina rentouttavaa tehä jotain itekseen ku päivät on lasten kaa!

ON: Olo samanlainen ku ennenki eli väsyttää ja ei oikeen jaksais tehä mitään, holahtava oloki on edelleen ja selkää särkee eli mikään ei oo muuttunu tässä viimisen 3 päivän aikana. Jos sitä vaikka pääsis viel joku päivä täs testaamaan...

Tarald yk5 kp24/28

Hurjan pitkäksi oli viime viikon pino paisunut: ) Tervetuloa vain muutamalle uudellekin ja yksi loppuviikon plussannutkin siellä taisi olla: Hurjasti vain onnea sinulle: ) Ihana kuulla noita plussa uutisia, antaa itsellekin toivoa...

AIHA tulehan kertomaan sitten rakenneultran kuulumiset...Onpas raskautesi jo pitkällä: )

Mami0203; eikös sitä sanota, että niin kauan on toivoa kunhan tätsykkä vain älyää pysyä poissa vierailulta, älähän vielä menetä toivoasi.

Tsirppana: sait ilmeisesti tikkuun viikonloppuna vahvan viivan, mites muut oireet???Täälläkin otettiin kuitenkin ne tikut käyttöön, kun kerran niitä kaapissa oli; )

Tädin yllättämille suuret pahoittelut (nim.itsekin monta kertaa yllättänyt).Piinaajille suuret +++++++++++tuulet ja muille muuten vain onnea.

ON; tänään pongattu vahva ovisplussa ja " töitä" tehtävä sen eteen: ))

-Happy kp14/25-28 yk4

Ja heipat muille: ))

Tsirppana; jospa se ovis oli kuitenkin viime viikonloppuna, niinkuin se tikku silloin näytti (haaleasti)...Kuka tietää, pupuilittekos te silloin??Tai jospa se sitten on ovuloimaton kierto....hope so not!!Mutta älä toivoa vielä menetä..

).( Itsekin valmistaudun viikonlopun viettoon ja palaudun taas maanantaina asiaan...on aika huonoa mieheni aikana tuo netittely; ))Hän kun ei oikein ymmärrä tällaista hömppää: )) Ja minulle suoranaista terapiaa ja tukea koko touhu.Olossa ei mitään ihmeitä, vasenta puolta " joku" nipistelee sisältäpäin...olisiko joku oviksen jälkeinen nippailu ja selkää särkee.No hauskaa viikonloppua kaikille ja ilmoittakaa runsaasti plussia!!!

-Happy kp18/25-28 yk4

Toivotaan vielä kerran lisää plussia kolmosille, vaikka täällä hiljasta on viikonlopun ollutkin, niin toivottavasti huominen on taas vilkkaampi pvä ja kaikki muutkin tulis kertomaan oman napansa:)

ON: Ei mitään kummallista, edelleen tätiä odottelen, missä lie se kuppaa kun ei tuu, eikä testitkään plussaa oo näyttäny:/ Inhottavaa tämä odottaminen, kun ei yhtään tiiä mistä on kyse..

mami kp 31/26-28 yk 4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat